Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CombiGene AB (COMBI)🇸🇪

Har forstått det slik, at det så langt har vært en tøff tur for en veldig bred/spredt aksjonærbase. Så ikke uvanlig at det er et slags tomrom her nå, hvor veldig mange små aksjonærer rett og slett kaster kortene i det det kommer ut i pluss… Noen er kanskje “heldige” og har doblet “innsatsen” og er mer enn fornøyd med det.

I kort form: det er antakelig en mangel på aksjonærer som har klart begrep om verdiene, risiko, eller potensialet som ligger i en slik validering / samarbeid. enn så lenge

5 Likes

Ja, det er akkurat det jeg tenker også. Dette er litt faren med å børsnoteres for tidlig, spesielt her i Norden hvor biotek som en hovedregel er på rabatt (det finnes unntak, you know who :wink:). Retail aksjonærer skjønner ikke løpet og hvor stor upfront cost det er. De kjøper en drøm og ser for seg en sprint. Et case som dette tar tid. Men Spark/Roche som kjenner sciencen best har skjønt potensiale da :blush:

16 Likes

Bugget voldsomt i dag igjen, svenskene bestemte seg for å stenge hele børsen for dagen mens tech teamet forsøker å finne feilen. :green_circle:

Det var en saftig kjøps post på 48k rundt 12,90, halv dag som satt en stopper for fullførelsen :pinching_hand:

1 Like

hei, noen som vet hvor jeg kan selge aksjene jeg kjøpte? nordnet lar meg ikke selge

Halv dag i Sverige

Ja. De stengte kl 13 i dag.

Etter stengetid er det kun dark dark pool som gjelder. Utveksling av sorte stresskofferter i et smug i Stockholm.

2 Likes

5t3ccf

10 Likes

Litt labert volum, men ellers lovende!

4 Likes

Her må man nytte sjansen før det blir blodig alvor!

God helg karer, takk for en ok uke!

image

2 Likes

Begynner Combi å bli en meme-aksje?

bilde

10 Likes

Det går likar no :rocket: :green_circle:

3 Likes


Steve Urkel Oops GIF

2 Likes

Intet nytt under solen.

4 Likes

Nice, du jinxa jinxen med den der :star_struck:

2 Likes

vola.TI.litet

1 Like

Denne aksjen er veldig følsom, nå var det du som jinxa

Får vi et skikkelig rally her nå så skal jeg love å være helt stille :zipper_mouth_face: :pray: