Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles - Avstemning (FUNCOM)

Ser at den forrige pollen druknet litt i innlegg. Så lager den på nytt[poll]

  • Ser at det er mye diskusjon rundt inntjeningsmodell for CE. mekker en poll. Dersom noen kommer på andre alternativer som bør være med i pollen, gi et vink.[poll]
      1. CE blir F2P med P2W mikrotransaksjoner
      1. CE får en engangspris + P2W mikrotransaksjoner
      1. CE får en engangspris + Kun kosmetiske items mikrotransaksjoner
      1. CE får en engangspris + Betal DLC/Expansionspack + P2W mikrotransaksjoner
      1. CE får en engangspris + Betal DLC/Expansionspack + Kun kosmetiske items mikrotransaksjoner
      1. CE får engangspirs + Betal DLC/Expansionspack, ingen mikrotransaksjoner
    • 7.CE får ulike versioner, Standard og Deluxe hvor Standard er uten DLC/Expansionpacks mens Deluxe inneholder alt ( Slik som TSW hadde). Ingen mikrotransaksjoner
  • [/poll]
    [/poll]
3 Likes

Så et intervju med CM i går, jeg mener han nevnte at det blir iallefall ingen P2W, heller ikke kosmetiske items, og ikke betalbare DLC. Jeg stusset litt på at det ikke iallefall var kosmetiske items microtransactions? Er det flere som så denne på twitch i går og stusset på det?

Dette er i tråd med hva de har meldt tidligere. Jeg mener det er et smart trekk, få fokus vekk på alt folk hater. Hva funcom legger til om et år eller to er noe helt annet.

Ja, ser den. Men se på f.eks. Path of exiles (som riktig nok er gratis) som lever godt på micro kun kosmetisk. Det hadde sikkert vært en inntektskilde etterhvert med kosmetiske items, klær, lilla våpen … osv … :slight_smile:

Etterhvert er nøkkelen. Viktigste nå er å skape en solid kundebase. Når det er gjort man kan legge til “nye” features.

1 Like