Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

[quote]
Community Manager (Jens Erik) [developer] 56 minutes ago
An update on avatars
Just thought I’d give you guys a quick rundown of some of the changes we’re making to the avatars going forward. This was touched upon in our latest dev stream, and you can click on the link to get the full, detailed rundown. This thread is just a short summary.

  • Avatar damage: We’re going to be reducing the amount of damage avatars can cause as they walk/fly/slither around. After we’ve implemented these changes you can’t just walk/fly/slither over enemy structures in order to damage them. You have to do an actual attack.

  • Destroying an avatar: Avatars will also no longer be completely invulnerable, as they will now start to take damage. Hitting an avatar with a weapon will remove time from the summoning timer. Depending on the weapon it can remove a little or a lot of time. A siege boulder will shave off about 20-30 seconds with a direct hit.

  • Defense domes: Altars can be upgraded to project a dome that will protect a certain area around it. Small domes will offer protection against arrows and projectiles, but you will be able to walk through it. Large domes will start to damage an avatar the moment it touches the dome. The domes won’t be up forever, but they will make raiding more difficult.[/quote]

4 Likes

[quote]
What do expect from our next update
We’re hoping to have a new update out for the game next week with the following additions:

Crenelated walls
Fence high walls that enables archer thralls to fire while standing behind them. Used to defend against attackers, and especially climbers.

Elevators
Both horizontal and vertical elevators are to be implemented. Needs to be attached to already existing building pieces to work.

Glass orb projectiles
Throwable glass orbs with various effects:

  • Fire orbs explode
  • Grease orbs leave an area covered in grease
  • Water orbs put out fires
  • Gas orbs leave poison gas

These effects can also be combined in various ways. Grease will gatch fire, while gas will ignite and explode.

Drawbridge
Needs to be attached to a gateway. Folds in on itself as it closes.[/quote]

10 Likes

Må si jeg gleder meg til det kommer på PS4! :smiley::+1:

3 Likes

Nice, liker endringene, håper ikke Avatarene blir så nerfet nå at de ikke er verdt pengene.

Enig her, men samtidig måtte noe gjøres. Det skaper en del frustrasjon når enkeltspillere kan utslette store klaner med massivt forsvar. Men at de med arbeid skal få det til å svi, det er bra :slight_smile:

1 Like

nye svar fra Bylos:

klatring virker litt lovende:

3 Likes

Det är mycket spännande på gång i CE :slight_smile:

4 Likes

Spillet kjem til å bli fantastisk. Blir novembergaming på meg i år!

2 Likes

Once you play the game with the climbing system, it sucks to go back to playing without it

Tror han har veldig rett der! Ser rimelig bra ut i Zelda: https://youtu.be/a9qKqcWerxY?t=1m14s. Det vil nok påvirke balanse når det kommer til forsvarsverker veldig mye og fullstendig forandre på den biten av gameplayet.

2 Likes

Hvor høyt bør vi klatre i GTS for å tru at det er bra? Nå tenker jeg under steam summer sale…

Topp 10…

Det er null stress…

Nå var du veldig optimist, det er mange gode spill som kommer på salg! Klarer vi topp 10 i sommersalget blir jeg veldig fornøyd!

Ja du har nok rett. Top 20 er vel et mer realistisk mål.

Ja topp 20 er nok mer innafor :slight_smile: Alt etter hvor mye de har klart å komme med til da av innhold.
Hadde vi hatt biome, purge, sorcery mm og ikke nådd topp 10 hadde jeg blitt veldig (!) bekymret, men det har vi ikke desverre :stuck_out_tongue:

we’re streaming again on Friday! Tune in for avatar defense in action, cauldrons and some other fun stuff. Twitch.tv/funcom!

Det her var diskutert som noko folk drømte om i Februar, meinar eg å hugse?

Kommer det en oppdatering av spillet I dag? 2 uker siden sist.

Testlive forhåpentligvis på fredag.

Vet vi noe om hvor mange som har fått refund fra Steam etter å ha kjøpt CE? Mange bruker dette til å teste ut spill, om det ikke er noe de liker får de pengene tilbake fra Steam etter 14 dager(?)

Har du spilt over to timer får du ikke refund.