Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Når du har dratt endowment slidern helt til høyre så trenger du ikke våpen :joy:

2 Likes

Da bør det kunne gå an å alliere seg med folk med andre skills enn deg, og på den måten få til en bytteordning (du fikser dingsen min, så reparer jeg greia di)? Det gir jo i såfall spillet en ekstra RP-dimensjon…

3 Likes

Det er jo det folk har gjort for å få tak i tingene i utgangspunktet, men la oss si at du spiller sammen med fem andre: en våpensmed, en rusningsmed, en som bygger, etc. Så drar han som spiller våpensmeden på ferie i 3 uker. Du får nå ikke reparert våpenet ditt.

Jeg tror det hadde vært greit hvis det var dyrere å reparere hvis du ikke hadde oppskriften, men ikke umulig.

4 Likes

Men er det ikke mulig å f.eks. foreslå bytte med en vilkårlig spiller f.eks. fra en annen klan? Det hadde jo gått an å laget et “safe house” der man kan bytte med andre uten mulighet for å angripe eller bli angrepet? Vet ikke konkret hvordan man skulle gjort det, men tror det kunne gått an om det ble lagt litt til rette for det…

Du er vel enig i at dette begynner å høres vel omstendelig ut? :slight_smile:

Viktig med item`s i spill som “henger” høyt, ellers vil man jo se at samtlige i samme gear som en gjeng kloninger. At ting ikke varer evig gjør jo at man må prioritere og at overlevelsen blir hardere. Dette vil vel også kunne påvirke dynamikken i klanen. En liten klan må ha to smeder, en stor trenger tre smeder. Blir ettertraktet å være smed slik at du lettere får innpass og bedre posisjon i klanene.

2 Likes

Tror denne endringen blir reversert, fordi det blir komplisert med tanke på thralls, evt blir det endret slik at all reperasjon blir gjort der tingen ble laget( f.eks hos blacksmith eller hos spilleren).

Dette var igrunn en helt unødvendig endring som skaper unødvendig irritasjon.
Som en på serveren sa det “They implement fancy shit we dont need instead of working on the real issues like dcs and preformance”

dcs = disconnects

3 Likes

Jeg er ikke generelt sett enig her. Det er viktig at Funcom jobber med gameplayet og balansen rundt det. Hvis spillet er 100% stabilt og yter bra, men gameplayet er grisekjedelig, så får de fortsatt crap reviews. Akkurat denne endringen dog…

3 Likes

We’re doing another stability patch, then we’re pushing PC changes to Xbox.

Steam tar grep… Kanskje litt sent for å rydde opp etter CE vs Kina, med mindre det blir noen tilbakevirkende kraft

1 Like

Hvis du leser artikkelen, så viser de alle data som igjen gjør at det er lettere å se at CE har blitt review-bombet. De endrer ikke på dataene.

3 Likes

Det ser ut som Steam tok grep på firewatch. Det ble reviewbombet av sinte pewdiepie fans, men jeg klarer ikke å se alle de negative reviewsene

1 Like

Mon tro hva denne karen ønsker å melde…

Hotfix 22.09.2017
22 SEPTEMBER - COMMUNITY MANAGER (JENS ERIK)
We’ve hotfixed some of the issues from yesterday’s patch. Please restart your clients to make sure you have the latest build:

Patch notes
Players who try to spawn inside mountains should now be sent to the desert instead
Fixed a clan window crash
Fixed an issue where the game would crash after exiting while playing on a dedicated server
Light from light-sources has been slightly reduced. This should alleviate some of the FPS drops players were having in their bases.

Known issues:
Some players using older machines will get an error message about running out of memory. This is being investigated and will be fixed
For previous known issues, check the thread on the Steam forums

Next hotfix
We’re aiming to hotfix again on Monday, with a build that will fix thrall recipes and correct a duping bug

4 Likes

Litt CE oppdatering på hvordan det går med spillertallene. Så få andre poster på dette om dagen, så tenkte å belyse det litt kjapt.
Virker å holde seg ganske bra på spillertall sammenlignet med april - juli. Spillertall synker, men er godt over nivået det tidligere hadde fremdeles.

http://steamcharts.com/app/440900#1m
https://steamdb.info/app/440900/graphs/

12 Likes

Jeg liker utviklingen jeg også. Synker sent, men bare vent til mounts,purge++ kommer. Satser på stream på Fredag der de viser mounts å combat forbedringer.

2 Likes
4 Likes
4 Likes

Steam linken til testlive patchen:

3 Likes

Hotfix 27.09.2017
27 SEPTEMBER - COMMUNITY MANAGER (JENS ERIK)
We’ve released another hotfix to take care of some lingering issues from last week’s update. Please restart Steam to make sure you have the latest version of the client.

Patch Notes
Black Ice nodes now correctly give out black ice resources
You can repair Exceptional and Flawless items again
Thrall crafting should now work as intended
Exploit Fix: Fixed a way to duplicate explosive jars
Exploit Fix: You can no longer interact with objects through walls
Placeables can now be interacted with underwater
The “interact” function now works again in the Radial Menu
NPCs should be easier to capture using the fiber bindings
Trebuchet inventories can be opened again

Known issues
Some players will see an error message about running out of memory when trying to launch the game. We’re looking into this issue

12 Likes