Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Spillere forrige søndag kl.18.10 2999
i dag 18.10 3671 :clap:

4 Likes

Det blir interessant å se om interessen holder seg oppe når Funcom setter tilbake til normal progresjon.

Conan Exiles #146 på GTS listen nå i kveld. 3 775 spillere på 24 timer peak.
Håper vi ser enda bedre tall neste helg, og ukene frem mot Jul!

2 Likes

63% økning i antall spillere nå sammenlignet med forrige Søndag må jo bare bra. Også lite klaging på xbox etter siste patch etter det jeg klarer å finne ut.

Om aksjekursen går feil vei ser det ihvertfall ut som CE er på rett vei!

4 Likes

De fire reviewene på xbox fra i dag (i USA) gir 4, 2, 2 og 1 stjerne. Business as usual med andre ord?

dette går bra: https://www.youtube.com/watch?v=ClEfjmRKIeE

2 Likes

HAHA tidenes mod, lurer på om den funker i MP. Da skal jeg laste den ned ;D

Om serveren har modden så ja :slight_smile:

Om de er representative for tilstanden til X box versjonen per d.d.? Da blir jeg litt bekymret :thinking:

Pc versjonen virker nå heldigvis å være stabil og antall spillere har økt siste uka. Håper snart X box rewievs viser en klar bedring.

127 nå kl 02.20 på gts :slight_smile:
116 kl 02.35 gts ser bra ut dette :smiley:
113 kl02.45 gts på tide legge seg nå :slight_smile:

3 Likes

Fremdeles ok trend Christian, 940 forrige mandag 1530 nå . Ikke supermange og ikke mange nok til å flytte kursen alene. Men en ok utvikling.

2 Likes

Fremdeles mere enn ok, kl.21.10 forrige mandag 1888
I kveld samme tid 3147 :clap:

7 Likes

197 på Global Topp Sellers nå. Selges da noen spill i døgnet, men skulle gjerne sett at de var høyere opp på lista.

Helt ok med tanke på at de bare patcher bugs. Godt å se at bugfix patcher også selger spill.

4 Likes

De har ligget mye høyere det meste av dagen fra kl.16…hvor jeg har fulgt med. Det er andre folk der kjøper nu end tidligere, altså folkegrupper…

Mvh Vandregutten.

Er nok ikke rare salget om dagen, ettersom avviket fra Steamspy på ±24k kan forklare så å si alt av endringer siden slutten av august.

Hvis man ser på reviews, og regner 40-50 spillere pr review, ca 8-10 reviews om dagen, får man 320-500 solgte kopier pr dag, eller 10k-15k kopier i måneden. Usikkerheten her ligger vel av at det er en overvekt av negative reviews, så kan også bare være at Funcom har fucket ting til litt ekstra mye i det siste…

EDIT: det jeg synes er positivt er at vi ser endel rødt blant de positive reviewene. Dvs at det er folk som har endret fra et negativt til et positivt review.

2 Likes

Er spent på hva Funcom kan få til i Asia. Fornøyd med at de var så klare og tydelig på at de satser skikkelig der “nede” i rapporten. Bør jo se bedring på rewievs på X box snart.

Da selges det vel noen 100 kopier i døgnet @vandregutten.

1 Like

139 nå gts

1 Like

Kommet en del små store streamere også på banene den siste uke.

2 Likes

Er det flere negative nå enn tidligere?