Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Funcom er allerede inne og svarer på kommentarer.
Digger nye Funcom :grinning:

5 Likes

Ved pris på spillet på 35$, streamere med på raid i kveld og fortsatt god mottakelse av traileren ser jeg for meg 5kr på mandag :slight_smile: Dette kan bli god stemning veldig fort.

Om du sender meg kodebrikken din, så kan jeg sende deg min. Da er vi sikret hehe

2 Likes

Ha ha ha :joy:

1 Like
7 Likes

Meningsmåling om Hvor mange eksemplarer av Conan Exiles tror du Funcom har solgt innen 6 mnd etter lansering 31.januar? https://www.facebook.com/groups/aksjekunnskap/permalink/613530762173944/

Håper på en til to miller

Yess… der fikk jeg tid til å sette meg ned og skrive litt. Jeg var ikke veldig bekymret for om Dominate-videoen skulle være bra eller ikke etter å ha sett kvaliteten på ‘Survive’- og 'Build’videoene. De avslørte egentlig ikke noe nytt her som de som har fulgt med en stund ikke visste fra før, men vi fikk nye klipp og vi fikk se litt mer combat (men det vil jeg helst se enda mer av før jeg gjør opp noen mening), samt Yog da. Grufull fantastisk avatar!

Det jeg syns føler jeg er mindre viktig nå. Jeg har lenge hatt lyst til å spille CE selv og den lysten har ikke blitt noe mindre. Jeg sitter egentlig og gleder meg mest over den gode mottakelsen videoen får, hopetall med positive kommentarer ala ‘hyped’, ‘stoked’, ‘can’t wait!’, ‘take my money’ osv osv. Twitter er full av tweets og retweets. Mange streamere som gleder seg til å spille. Mye tweets på spansk og tysk i tillegg til engelsk.

Nå venter jeg spent på streamen i kveld for å se og lære mer om combaten.

1 Like

Så hva tenker folk om Dominate traileren ? Det har liksm gått fra euforisk stemning til at nå¨når alle har solgt en stemning som minner mer om ett gravfølge ?
Jeg hadde meget god sans for dominate. gleder meg veldig til og se stream. Og har ikke solgt en drit enda :open_mouth: risk :open_mouth: ja, reward? hope the fuck so :wink: hehe

5 Likes

Likte den jeg. Men ble ikke noe klokere på om combat ser bra ut. Sitter klar til 1900. Får jo flere svar da

3 Likes

Blir uhyre spennende. Sitter også veldig dypt inne i Funcom fortsatt selv om jeg gevinstsikret 20% i dag. Får håpe dagens overraskelse smeller skikkelig :smile:

Fikk ikkje solgt noe idag siden rallyet uteble, her er det gambling på gambling på gambling nå, 100% i fc, sikring på mandag tirsdag om den ikkje hopper voldsomt. Men en ting, under Tsw, hvor mange nye aksjer kom det da?

1 Like

PC Gamer oppe med artikkel
http://www.pcgamer.com/conan-exiles-trailer-shows-mass-destruction-and-summonable-god-like-avatars/?utm_content=buffer4a3f2&utm_medium=social&utm_source=twitter&utm_campaign=buffer-pcgamertw

Alongside the news Conan Exiles will come with full mod support from day one, it looks like Funcom’s open-world survive 'em up has a good chance of hitting the ground running when it enters Early Access on January 31.

5 Likes

Sitter fortsatt med alt 150 k

4 Likes

Samme her… Veldig spent på streamen nå.

Litt sene, men live nå!

Edit: 29.99! Dollars

8 Likes

Jepp, var det jeg både håpet å trodde på :slight_smile:

Helt som forventet av mesteparten her mao :slight_smile:

2 Likes

Ser i streamen at det er alt for mange bugs i spillet til at det bør lanseres 31/1 i EA. Combat virker også tydelig for svakt til at man bør lansere.

Funcom bør utsette CE til sommeren og få fikset bugs og combat. Poenget med EA er ikke at man skal ha masse bugs. Poenget er at man kan ha få features og legge til mer etterhvert, men features må selvsagt ikke ha bugs. Har spillet for mange bugs er ikke spillet spillbart dessverre og vil kollapse uansett features. Det er synd å si det, men lanserer de dette 31/1 er det dommedag innen 3. feb.

1 Like

LOL@tswbeta… skøyeren…

10 Likes

Samme som ARK regnet med samme jeg bruke i chartsene mine. snitt pris 21 etter rabatter osv når de kjører det.

2 Likes

Conan Exiles blir en…

• Hit
  • Medium+ sukess
  • Medium- suksess
  • Flopp

0 stemmegivere