Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Er du ikke inne med tradepotten din ? Mye bais siden fredag ?:wink:

Antakelig. Kanskje vi burde forfatte og sende dem en mail.

Jo, og mer til. Jeg er fullastet pt.
Jeg driver ikke med baising. Hva er bais av det jeg har tatt opp forresten?

1 Like

Ser ut som de har fått orden på det fra og med slutten av november, når spillertallene begynte å gå opp. De har ikke fått patchet xbox-versjonen, jeg lurer på hva planen er der.

1 Like

Slapp av. BAre litt negativ til Streamen på fredag. Da må du være på jakt etter billigere inngang :slightly_smiling_face::wink:

Nei, ikke litt. Den ble jeg oppriktig irritert av og smått bekymret.
Mener du det er bais?

Alltid på jakt etter en bedre inngang, men som sagt er jeg fullastet pt.
Som du fikk med deg torsdag forutså/talte jeg for fredagens brudd og lastet der etter.
Tror dette fortsetter på mandag. Tror flere her inne har en litt urealistisk formening om hvor kursdrivende kriblerier her inne er.

3 Likes

Var såvidt innom streamen, kjedelige greier. Kunne de ikke heller ha streamet interntesten av det nye kampsystemet? Å se noen rote rundt for første gang i et ett år gammelt spill er ikke interessant. Eneste grunnen jeg ser for streamen er intern research for å finne teite småting de kan forbedre. Underholdningsverdien var null.

Jeg ser absolutt ikke på innleggene dine som baissing, må være lov å nevne negative ting også, ellers blir forumet helt ubrukelig.

7 Likes

Godt, takk.
Mulig det var humoristisk ment av @Frodoen, men slike anklager har en tendens til å komme slengende her inne, så fort noen tar opp negative eller kritikkverdige momenter.

Uansett, burde vi forfatte en mail. Det er vel noen som allerede har kontakt med selskapet her inne?

1 Like
3 Likes

Vad gäller mail angående Stream så tror jag inte ni behöver maila. Nästa stream är nästa fredag och då lär de troligtvis visa Combat System. För att sen veckan därpå släppa test

1 Like

“Secondly, sprinting with weapons and tools is back! This was removed a while back, partly in order to deal with lag jousting, where players would use server latency to win combat encounters. The other reason was to highlight the difference between being in and out of combat. Sprinting away from an encounter is the defining factor that differentiates being in, or out, of combat. However, after both taking your feedback into account and seeing that lag jousting is essentially eliminated with the new combat paradigm, we’re making it so you can sprint with weapons and tools again.”

Da kan det faktisk hende jeg tester spillet igjen, det pisset der var showstopper for min del fordi grinding ble så kjedelig.

6 Likes

@Savepig länka gärna källa

Dukket opp på steam nå nettopp:

WEEKLY COMMUNITY NEWSLETTER – TWO-HANDED SWORDS
lagt ut av Community Manager (Jens Erik) @ 05:31PM on January 23, 2018

fantastisk :grin::grin::grin:

14 Likes
4 Likes

Da fikk vi svar på hvordan det går med xboxversjonen:

For Xbox players it means there won’t be an Update 32 Parity Patch until March at the earliest

2 Likes

“Friday’s stream was very silly, and a little chaotic at times, but we definitely had fun with it. We plan to do more community focused streams in the future, spotlighting mods, doing a cool building project, Q&A’s and more.”

Som jag sa. Det kommer bättre streams framöver. Grymt newsletter!

8 Likes

Sjekk Tweeten fra @AgeOfConanMMO: https://twitter.com/AgeOfConanMMO/status/955840078319964160?s=09

Tror inte man ska förvänta sig stora saker till launch som the purge och sorcery system.

De är i polish phase januari-februari och under den här tiden arbetar de inte med några nya saker: https://twitter.com/ConanExiles/status/955848086890348551

Inte ens mounts hinner man med. Det jag kommer förvänta mig till launch är:

  • Combat system
  • Mounts
  • buggfritt spel
  • Improved AI
  • Content i form av djungel och volcano.

the purge, sorcery system m.m. kommer efter launch är mitt tips. det är i sig inget negativt för kommer nog vara bra att locka de nya spelarna med. Tror många befintliga spelare kommer tycka det är roligt när combat system och mounts har kommit.

6 Likes

Definitivt negativt at de ikke rekker the purge, men riktig prioritert. Er forøvrig helt enig med deg. :+1:

Personlig hadde jeg gitt opp the purge og sorcery for launch for en god stund siden. Spesielt når de sa at AI måtte på plass først. Men det er elt greit. Nytt combat og mer området bør gjøre biffen.

1 Like