Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ikke lest gjennom alle innlegg i dag så vet ikke om denne er delt her?

Sjekk Tweeten fra @ErlingE: https://twitter.com/ErlingE/status/959459032435224576?s=09

Ser flott ut dette :grin::grin::grin:

Jeg må visst se denne streamen i kveld jeg da

Nice Nice Fun…

Må si at dette ser veldig bra ut hittil… :open_mouth:

1 Like

@Morti hadde satt pris på din feedback på det de har vist i dagens stream: https://www.twitch.tv/funcom hvis du ikke får den med deg live, så ligger den under “Videoer” rett etterpå.

Det første jeg bet meg merke til var hit-stuns som er det som gjør at du kan lande komboer og tvinger deg til å dodge. Når du er hit-stunnet, så kan du ikke bevege deg. Jeg tror det er et veldig viktig punkt for å få det til å føle som du treffer/blir truffet.

Combatsystemet ser ut som et forbedret AoC, som jeg syntes var skikkelig kult. Det var ikke bare om å trykke kjappest. Du må time angrepene dine. Samtidig, det er ikke så firkantet som AoC og du kan aktivt komme deg unna angrep.

5 Likes

Veldig veldig mye bedre. Skikkelig fist fight og mulig :grin::grin::grin:

Dagger backflip :heart_eyes::heart_eyes: satan vad snyggt

Skal se videoen snart. :grinning::+1:

Da burde ikke purge ligge langt unna. Hva sier du @Evilfreud @Christian

Vi venter på ai, ville satt penga på gratis dlc ila høsten med the purge

3 Likes

its just not combat, we are just showing combat here, but a lot of new features, new content etc etc are done…

5 Likes

Likte veldig godt hammerangrepene hvor du kan chaine comboene, men selv gjøre timingen mellom angrepene selv. Mao, etter det første angrepet, så må du starte neste angrep mellom f.eks 0,5 og 1,5 sekunder senere. Du kan nok gjøre dette med de andre våpnene, men det er mye tydligere for hammeren, ettersom det er tregere enn de andre.

… spillte Bear Shaman i AoC med tohåndshammer. Ser fram til å spille CE etter at de har fått polishet combat og lagt til forbedret AI. Når det er på plass tror jeg at det blir morsomt å spille. :slight_smile:

EDIT: de har fikset på AI-en på NPC-ene, så de bruker comboer og hvis de bruker hamre, så kjører de ikke nødvendigvis comboene så fort som mulig, men prøver å fucke opp timingen din. :stuck_out_tongue:

1 Like

Combos hos AI/NPC Sweet.

Improved AI - Check

3 Likes

Damn… har for få aksjer

8 Likes

Jeg er enig, jeg synes det ser ut som de leverer med det nye kampsystemet. :heart_eyes::money_mouth_face:

Eller, jeg har nok aksjer, mye mer enn opprinnelig planlagt. Først og fremst fordi aksjen gikk så lavt før den snudde. Nå er jeg ikke en all-in kar, har 1/3 av beholdningen i Funcom. Blir nok ikke noe ørejokking på meg uten en kraftig oppgang for å si det sånn. Salg under 19 kr, nei tror ikke det. :stuck_out_tongue:

6 Likes

FY FASAN DETTE BLIR BRA :fire:

GOTY 2018 :fire:

IMG_0989

19 Likes

Launch features lista nästa vecka sa dom i streamen. Booom

7 Likes

Veldig mye bedre Dev Stream i dag @FUNCOM

Gratulerer med dagen Jens!

11 Likes