Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Bilden är tydligen fyra månader gammal har jag nu fått höra.

De hade ju en ofungerande mounts till Frozen North som de stoppade.

Tror folk missuppfattar denna tweeten. Den säger att man inte utvecklat något under tiden polish phase pågår. Men såklart de utvecklat nya gameplay systems (mounts) innan!!

Det jobbes garantert med mounts. Det er ingen tilfeldighet at det bilde var med :camel:
#hype

Akta Vargen :wink:

De brukte samme bilde på presentasjonen under GDC i mars 2017. Men de holder jo såklart på med noe i bakhånd!

3 Likes

Det bildet med camelen er gammelt bare så det er sagt. De viste det tidlig våren 2017mener jeg

Kult at de velger å ta det opp igjen :+1:

Hvor har du bildet fra?

@Christian https://www.pcgamer.com/conan-exiles-was-partly-inspired-by-the-european-migrant-crisis/

Tipper det er personen som lagde saken som har gravd fram bildet fra bildearkivet de har for Conan Exiles, så jeg tar det ikke som et tegn på at de har implementert mounts, eller hinter til det.

2 Likes

SPOILER ALERT!!!

Haha, minner meg om hypen med GoT når Jon Snow skulle komme tilbake

Er ikke tvil om at de har jobbet med mounts, men trur selv ikke det kommer til 8 mai. Det som jeg trur blir game changern her er “the purge” og en fungerende AI. CE trenger noe som gjør det unikt. Alle fall det som står øverst på min ønskeliste. Gir mer mening for de som liker å spille PvE og funcom har selv uttalt at de var overrasket over andel som spilte spillet solo. Ellers er jeg fornøyd med fremtoningen til funcom selv om jeg kunne ønsket at de var mer aktiv mot spill samfunnet.

Først AI og så purge kanskje?

1 Like

Mounts er ikke avhengig av AI, men Purge er. Ai er et sidespor som jobbes med av en tredjepart.

Så Mounts kommer nok helt uavhengig av hvor langt ai løpet er, på samme måte som at nye landområder kommer uavhengig av AI løpet.

1 Like
2 Likes

Jeg mente at purge er avhengig av AI

Ja det er jeg helt enig i. Det har vel Joel utalt i en stream også. Det er 2 Ai løp

1 som går på dyr
1 som går på NPCer.

Purge trenger at begge funker før det er klart.

1 Like

Er det denne fredagen det er combat stream ? Står sikkert i en tråd men fant ikke noe i farta.
Edit. Fant det ut.

Nu börjar block pressen i FC igen. Givetvis

1 Like

Streamen börjar nu. Twitch.tv/funcom

Velger å sitere en kommentar: 2 minutes in and i am erect

4 Likes