Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Håper bunn er fortid og at vi kan få en reprising :slightly_smiling_face:

1 Like

Meget bra stream! Combat er fullstendig revamped, fin tid å være lastet til ripa

6 Likes

En av de største svakhetene med CE er kampsystemet og nå ser det mye bedre ut. Beste kamp-system i sjangeren?
Tror dette vil falle i smak hos mange nye og tidligere og nåværende spillere og gi spillet enda mer liv.

6 Likes

Definitivt - dette gjør både PvP og PvE veldig mye mer attraktivt.

1 Like

Sammenlignet med ARK og Rust, så virket kampsystemet her vesentlig mye bedre. Helt klart best i klassen, og på høyde med en god del singleplayerspill. Det var ihvertfall inntrykket mitt. Må nok få noen som @Morti til å faktisk teste det for å se om det stemmer.

Jepp, etter å ha lansert et Lego-spill uten bygging men masse combat og et Conan-spill med veldig bra bygging, men middelmådig combat, så ser det ut som vi nå får et Conan-spill med bra kamp OG bygging. Potensialet for 2018 er mye høyere enn det var for 2017.

Det eneste skjæret i sjøen er at spillet må være teknisk stabilt fra starten av på konsoll, både klienten og serverne. Satser på at de har prioritert hardt nok til at det blir bra.

3 Likes

Oppsummert: Mye bedre enn jeg våget å håpe på. Tilsynelatende desidert best i klassen. AI er også på plass. Til uken får vi også vite hva som kommer med av features til launch.

Jeg har tenkt at jeg ville vært fornøyd med et totalsalg på 1 - 1,5 millioner spill i 2018. Dette estimatet - etter det de viste i dag - vil jeg oppjustere kraftig.

Dette kommer til å bli fryktelig mye mynt i kassa til Funcom så fremt de ikke fucker opp det tekniske. Det betyr også at aksjen kan gå høyere enn de fleste her har sett for seg.

Opp fordi opp :roller_coaster:

9 Likes

Jeg vil ha flere aksjeeeer​:weary::weary::weary::weary::weary::weary::weary:

5 Likes

Tror de ha mere færdig i pipeline end de de offentligører for netop at have et surprise element, kan tage fell men håber det :slight_smile: bare det at joel må holde sig tilbage sir litt!

2 Likes

Jeg vet ikke hvor mye av AI-forbedringene er på plass. Noe av problemet er at de må få den optimalisert, ikke bare smartere.

Det morsomme er hvis du regner på hva Funcom må selge totalt i 2018 og 2019 for å forsvare dagens kurs, så er det jo klart at det ikke er så avskrekkende mye, selv med fallende inntekter fra resten av porteføljen. Og det er uten å ta med publishing-prosjektene de har og kommer til å få.

3 Likes

Kan vi våge å tro at dette er kursdrivende?

09:15 mandag siste mulighet til å få under 14,5 ?

Har de spleiset eller er du full?

Edit;

Right, spleis it is. Aldri godt å vite på fredager.

2 Likes

Hvis ikke dette er kursdrivende så er det det endelige beviset på at OSE er totalt blottet for forståelse av gamingindustrien.

Som aksjonær er dette det desidert mest hype og betryggende jeg har sett ifbm. med CE hittil.

Rett og slett moro :slight_smile:

2 Likes

Det var et seriøst svar :slight_smile: tipper 15,5 er innen rekkevidde neste uke så for vi se om svensken tar gevinst eller sitter. Mangen av de har jo kjøpt fra gamle 3,3-2,8

Jeg tror de har mye halvferdig og mye er nok fortsatt på designstadiet. De har konsentrert seg knallhardt på bugfiksing og featurene de må ha klare, sånn som combatsystemet og expansionen. Samtidig, når basis-featurene først er inne og ikke fulle av bugs, så blir det mye lettere å komme med nye features.

Jeg mener det viser at Funcom kommer til å ha et skikkelig salgsargument og det i god tid før launch. Om kursen ikke reagerer så blir jeg ikke overrasket, men det er i såfall en god kjøpsanledning hvis du ikke har lastet opp på forhånd. Som jeg tror er tilfellet for mange.

4 Likes

Må si jeg er positivt overrasket. Hadde egentlig nesten bestemt meg for salg pre launch, men med dette heller jeg mot å sitte over.

Ønsker litt mer håndfast plan om resten av content de har snakket om i et år nå.

Og markedsførings aktivitetene spiller og en rolle.

Men er på gli med dette :blush:

2 Likes

Jeg finner ikke god info om hva “purge” er for noe. Men mange her inne trekker frem dette som en viktig komponent

Kan noen forklare?

De kommer med en lista över features nästa vecka. Tidsplan

1 Like

AI-styrke som blir sendt inn for å drepe karakterer og ødelegge byggninger når de blir for sterke. Jeg så det for meg som et interessant konsept, spesielt for PvE for de som ønsker litt mer action. Det har ikke kommet ut av designfasen, ettersom AI-en var for dårlig.

1 Like
2 Likes