Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

@christian Jeg får se de siste 20 minuttene senere, men dette ser veldig mye bedre ut. Dette reddet spillet for meg nå. Jeg turte ikke si det, men testet nettopp spillet igjen litt, men det var kjedelig og jeg tenkte da at jeg aldri kom til å spille det igjen. Men nå når jeg så dette så ble jeg giret. Nå er dette blitt et pvp spill rett og slett. Akkurat som jeg liker. Noen andre ting jeg la godt merke til er i alle fall disse tingene.

  • Feats er mye mer interessant nå. Og det var mange som lokket.
  • Movement skills: cancel dodge animations - fiin, 3 typer doge, en for hver type armor, backflippen er fin
  • Kicks for 2-hand weapons likte jeg veldig.
  • Cripple ved å kaste et spyd gjennom beina får fienden til å bevege seg saktere. Og så blir spydet stående fast i foten i 10 sekunder før den fader bort. Så knallbra ut. Piler kan stå i rumpa på samme måte.
  • Full wipe til launch
  • Ny helsebar og staminabar gjør at jeg får en mye mer combat/mmo følelse av spillet. En god følelse.
17 Likes

Spent på hva det er vi ser på det nye loading bildet! Er det bare et tilfeldig rom, hvor de har lagt et kart av vulkan/jungel biome oppå, eller har det rommet en funksjon?

3 Likes

Har prøvd spillet selv, og kamp var for kjedelig og AI-en for dårlig. Antok at de kom til å fikse det. Ser ut til at det kommer til å stemme.

Nå ser det ut til å bli en bra blanding av Minecraft og AoC. :slight_smile:

:+1:Funcom :+1:

7 Likes

Fy faen så hårete! :star_struck::star_struck:

1 Like

Spent på det selv! Mener å huske at Jens sa de kommer til å fortelle hva dette er for noe veldig snart

Ser jäkligt mycket roligare ut! Ser fram emot min collectors edition på ps4 i maj! I mellantiden är det fint att sitta på en hög aktier :wink:

1 Like

Ser bra ut, men er jeg den eneste som syntes det var rart å bli “salty” som de selv sa når de fikk kommentarer rundt det med at man har alltid kunne dodge ut av stun effects?

Det var litt unødvendig… @funcom , de er jo kunder som kjøper spillet :slight_smile:

1 Like

Tenkte kanskje det var derfor det var så mye rødming, men kom på at rødmingen var med helt fra starten :blush:

1 Like

AI’EN å fy fanden så mye bedre!

2 Likes

Den var litt komisk ja, men, de er i crunch nå, så tipper alle har jobbet litt for mye i det siste.

1 Like

Reddit med reaksjoner: https://www.reddit.com/r/ConanExiles/comments/7uta2i/screenshots_from_the_devstream_perks_map_loading/


ref: https://twitter.com/ConanExiles/status/959495984211464193

Youtube videoen: https://www.youtube.com/watch?v=Zwc9oKMnZyE
Litt mer kommentarer der. :slight_smile:

Min første reaksjon at Funcom har endel å gå å før det er noe launch hype. Det blir interessant å følge google trenden mot launch. :slight_smile:

3 Likes

Er det ikke ørken “i sør” , med frozen “i nord” sammen med vulkan og resten som kommer, som en metafor på verdenen the exiled land er og at storebror sitter og følger med?

Det er vel en grunn til at man er dere man er i spillet? Ett fengsel som overvåkes ala slik de har oversikt i serien Westworld…

1 Like

Var en kar som klagde på at dodge roll var dumbass i heavy armor, men da kom kommentaren kjapt på youtube: “there are 3 types of dodge, light armor fast roll, medium armor normal roll and heavy armor is a sidestep.”

Hadde ikke fått det med meg, så det var jo ganske kult! :slight_smile:

EDIT: combatsystemet er planlagt på testlive i midten av februar.

3 Likes

Det er nesten tyst som i graven både på nye og gamle forumet på HO i kveld:grinning: Så og si ikke ett ord om streamen fra i kveld.
Det er ivertfall ingen som får meg til å tro att “ingen” der har fått med seg hva som er blitt vist frem på streamen. Reiner med det er en del som sitter og biter negler og banner over att de ikke kjøpte/kjøpte mere på dagen i dag.
Men der borte var det jo opplest og vedtatt att spleisen kom til å føre til kursras og den frykten har nok bredt seg til ganske så mange.
En kar som var her på forumet før har brukt tiden flittig til å fortelle hvor jæv… dårlig stelt det er med Funcom. Sist men ikke minst har han flittig messet om hvor idiotisk den siste emisjonen var og hvor råtten Fun er mot sine aksjonærer. :joy:

Galehuset får drive på, så får vi her inne gjøre plass til alle pengene som kommer til å renne inn i diverse tekinvestor lommer fremover mot 8/5. Å nå begynner jeg faktisk å tro på att det ikke blir så verst å være funcom aksjonær etter mai også. :money_mouth_face:

7 Likes

Tror vi får bra med svar i mars når Funcom endelig får patchet xbox versjonen. Da får vi et godt hint på hvor bra kontroll Funcom har på det tekniske for konsoll.

Hahahahahaha :joy:

Fæle emisjonen gjort med 18% premimum. Du kunne til og med kjøpe aksjer til 2,47 og 2,50 etter at emisjonen var kjent, godt under emisjonskursen på 2,60! Av alle emisjonene Funcom har kjørt, så må den der vel være den mest aksjonærvennlige. Det beste er vel egentlig at Swedbank Robur er kjent for å sitte på aksjene en god stund.

8 Likes

Det ser ut til at Funcom viste litt mer av kartet enn det vi har fått se før. Ser ut til at det kommer enda en utvidelse etter jungel

https://www.reddit.com/r/ConanExiles/comments/7ut2je/new_jungle_biome_location/

10 Likes

Er tydelig at de har laget mer plass for fremtidige utvidelser ja! ser ikke helt hvor vulkanen skal være, men tipper den kommer på området melom North og jungle? gøy å se at jungelen er såpass stor. BEgynner å bli grei size på kartet etter hvert.

2 Likes

Jeg tipper vulkanen kommer i krateret helt i nord. Der er det god plass til en liten biome/dungeon

11 Likes

hahah 55 min in i Youtube klippet får Joel spö av en NPC. De visar verkligen hur de utvecklat även NPC med den nya combat revamp. GRYMT

2 Likes