Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

“We have done a lot of work on AI in general. Not only they move smoother now, they turn much smoother, and were still working on this. Its going to be much better. They can use weapons and shield and will try to do combos at you. They will switch weapon depending on the range”

3 Likes

1:11:40 är roligare, han använder nya mace “baiting” taktiken, där man kan delaya backswingen typ :)…

1 Like

Jeg synes den delen var sykt uproff og kan ikke forstå at en slik kommentar kunne trigge en såpass stor reaksjon fra Jens++. Utenom det synes jeg combat ser mye mer interessant ut nå en tidligere. Bra bygging og combat er et bra utgangspunkt for at de skal selge mye. Nå mangler det bare at de får til “the purge” + “city life” og ikke minst en bra launch på PS4 så tror jeg salget i år blir en del bedre enn i fjor.

6 Likes

Jeg har avskrevet “The Purge” før lansering. Både den og “City life” er vel avhengig av bedre AI.

Har Funcom sagt noe om hva prioritet #2 var, bak kamp?

Det har jeg også men regner med at det kommer i år .

1 Like

De sa vel at alle ny launch features skal annonseres neste uke?

1 Like

Mounts er det neste på listen

2 Likes

QUESTION 3 – WHICH NEW FEATURES WOULD YOU LIKE TO SEE INGAME FIRST?

The top three, Mounts, Thralls and Sorcery

QUESTION 4 – WHICH EXISTING FEATURES SHOULD THE DEV TEAM FOCUS ON AND IMPROVE FIRST?

You ranked them as follows: Combat, Building, AI, Thralls, Lore, Crafting and Clans.

Källa: https://www.conanexiles.com/blog/easter-survey-results/

2 Likes

The purge har fått en høyst overdrevet vekting her inne. Ikke et suksess kriterie.

2 Likes

Noe jeg bakset litt med i byggingen var at det liksom alltid var noen få kuksteder det virket umulig å få taket perfekt, er det fikset?

Er patchen med løpe med verktøy kommet?

Vet ikke, men du kan løpe med våpen når det nye kampsystemet går live.

Har tenkt litt på det, og det er vel først og fremst for de av oss som vil ha litt action, men ikke orker PvP. Mao, en god feature for spillere som meg, men veldig mange som bare digger byggingen og endel som bare digger PvP. For disse er featuren nok ikke så viktig.

Grunnen til at jeg har vektlagt den er at den ville vært noe som fikk CE til å skille seg ut. Samtidig, jeg tror du har rett. Neppe en kriterie for suksess. Bra kamp, stabilitet og lite lagg sammen med alt innholdet de kommer med burde være nok for å selge skikkelig bra.

3 Likes

Håper det fortsatt er mange som meg som ikke har kjøpt spillet enda so. venter til full release før dem kjøper spillet. Skal ha det på ps4

:star_struck::star_struck:

2 Likes

For pve vil the purge og city life ai biten ha massivt å si.

1 Like

Jeg er helt enig i at CE kan bli en suksess uten the purge men hvis de får det til så vil det føre til at de selger mer.

Men the purge kan vel også være viktig for de som liker pvp hvis man har en clan som er veldig dominerende på en server ?

2 Likes

Hva er “the purge” egentlig?

Invaderende AI-hær som skal slå ned de som har blitt for sterke.

1 Like

En ting som er viktig med the purge er at det er der du kan få tak i de beste trellene, og noen andre ressurser som for eksempel svartfarge.

Jeg tror nok stabilitet og combat er viktigere enn the purge. The purge vil først og fremst gjøre ce unikt. Og det vil sette opp en fast tid der man må sloss, og må møte andre spillere. Litt som med star metal som bare spawner på ett sted, og man må sloss for retten til å samle det.

The Purge are enemy NPCs that will be sent into the Exiled Lands from neighboring nations to raid, pillage and destroy everything in their path. Players will have to band together to stop this menace or hide and pray to whatever god that might be listening that The Purge will pass them by. If you do decide to risk it the rewards might be worth it, but you should definitely take the time to build up your defenses.

1 Like

Jeg tror grunnideen de jobbet med var å finne en sterk clan-by å angripe. Så trekker/finner man en linje som man utvider litt på begge sidene. Her skal AI-hæren gå fra den ene siden av kartet til den neste. Det er frivillig å delta i denne eventen, men hvis den linja går igjennom byen din, så har man en meget god grunn til å stoppe AI-hæren og kanskje spørre noen andre om hjelp…

En annen grunn til å delta kan være unike rewards, trells, ressurser etc.

2 Likes

Når både @alex og @nofun engasjerer seg om et produkt, så vet du at hypen er på vei opp. :grin:

4 Likes