Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Alle gode poenger, ingen tvil om at det er et veldig spennende tilleggs konsept, men det er tross alt bare det.
Det låter enkelte dager som om det er en stor skuffelse med release uten The purge. Og at dette skal ha noe nevneverdig betydning ifm release. Det har jeg ingen tro på!

I den grad noen av de eksisterende eierne som har fulgt EA perioden skulle bli svært skuffet og ønske å tydeliggjøre sin misnøye. Så mitigeres den nedside greit med en pre view ifm release PR av kommende oppgraderinger og utvidelser.

Kjøpssignal nr.1 på tekinvestor?

Interessant feature, men jeg har tidligere sagt at et knallgodt combat-system er mye viktigere for spillet i det lange løp.

4 Likes

Synes det er litt positivt att spillertallene holder seg rundt 5000 i helga.

3 Likes

Snitt antall spillere er ned 30%, fra 3,8k til 2,9k sist uke og antallet unike spillere siste to uker er ned fra 71k til 49k. Det blir interessant å se hva som skjer med spillertallene når kampsystemet går live.

Har selv ikke spilt siden sensommeren, så jeg skal iallefall inn å sjekke alt nytt når kampsystemet kan testes! Tenker flere vil ta seg en tur inn for å teste.

3 Likes

Hvis AI-en har blitt fikset i samme slengen, så skal jeg også se om CE er blitt interessant igjen. :slight_smile:

4 Likes

Har ikke prøvd selv, men på streamene ser det ut som at de har laget egne tak for hjørner osv som før var et realt kukskit å få til.

Det har kommet en del flere byggeklosser, spesielt for tak. Det er enklere å få det til å passe, og det er flere muligheter. Det er moro å bygge, og det trenger ikke være firkantet for å passe

3 Likes
6 Likes

25 retweets og 97 liker på under en time er bedre enn innleggene tidligere i år for å si det sånn. Hadde vært bra hvis interessen begynte å ta seg opp nå, så spillet fikk endel preorders til PS4 og et godt launch-klima. Venter bare på en god xbox-patch i mars nå… :slight_smile:

3 Likes

Var en tidsfråga. Stort detta! Amazon gör TV serie av Conan IPt

Det var väl folk här som inte var hypade över Marvel nyheten … men de ena brukar leda till andra!

17 Likes

En tv-serie kan vi like. Jeg håpte på at Netflix skulle lage den, men det er bra uansett. Får bare håpe den blir tilgjengelig for mange

@thomashagen Amazon växer lavinartat och är idag världens största bolag.

2 Likes
5 Likes

Håpet også på Netflix, men uansett Veldig bra. Skulle kommet på en annen dag reint børsmesig, men kan kanskje holde av noe.

1 Like

Hvor mange er det ikke som skaffer seg hbo for å se GoT? Jeg er ihvertfall en av dem. Hvis serien blir bra. Så er ikke det noen hindring. :slight_smile:

Forrige Conan-film var ikke god nok til å øke verdien av IP-en dog. Får satse på at denne serien er det?

2 Likes

Marvel med Conan tegneserie og Amazon med TVserie. Det øker i alle fall verdien på IPen.

:smiley:

4 Likes

Fredrik Malmberg twitrer også om serien

3 Likes

Marvel kan fort bli en film også! Marvel Conan film hadde vært noe!

Spørs hvem som har rettighetene, når Amazon lager serie tviler jeg på marvel vil lage film uten å ha full kontroll på alle rettigheter.

1 Like