Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Meldinga kjem frå mine draumar om morgondagen…

2 Likes

Du må ikke kødde sånn… så ikke du skrev tirsdag… begynte å få panikk her og kjøpte nesten for resten av cash :blush:

4 Likes

Fant selv: https://twitter.com/SayeeedBlack/status/825776260370542593

15 GMT+1 = 16:00 CET. altså om 1,5 time : ) Det blir snacks!

2 Likes

Hvis det kommer noe idag da, ser det oppdateres hyppig nå. Nå begynner jeg å bli nervøs…

2 Likes

Er jo forsåvidt bare bra det at de får unna flest mulig bugs og oppdateringer nå. Kan jo bare være tekster til filmer og items eller andre småting så tror ikke jeg ville fokusert så mye på dette.

Ser at det er ganske ofte ARK oppdateres også:

Det skulle vel komme en større patch til ARK nå. Det tyder på at de tar konkurransen med CE på alvor. Og det bør de gjøre.

2 Likes

Gjennomgangstonen på youtube er at folk er lei ARK og RUST og har benket seg til Conan. At de stjeler spillere fra to spill som solgte 1 mill + på 1 og 2 mnd. respektivt ser jeg på som megabull.

11 Likes

Man ser jo hvor viktig det er med “new and shiny” både på Twitch og Steam. Disse streamerene lever jo av å vise hva som er hot og alle vil se streams av nye spill.

At Conan Exiles nå ligger på top 10 spill hos Gamespot bør bety at det vil bli betydelig dekning av dette spillet på twitch og media denne uken. Hvis spillere fra ARK+Rust samtidig får lyst til å prøve noe nytt og være med å forme CE så tror jeg ballen vil rulle bra frem mot Xbox launch. Blir uhyre spennende. Kurs kan stå i alt fra 3-20 kr innen februar er omme. Det er sikkert.

1 Like

Hehe bare oppside?

6 Likes

Om man lägger ihop allt positivt som man sett och hört om Conan exiles så om inte launchen blir en enda stor fuck up så ser jag bara uppsida från dem här nivåerna, sen får försäljningen visa vilket värde man tycker bolaget ska ha och även om det kommer med nyheter om kommande spel.

Ja, med det momentet vi har nå ref gamespot rangering top 10 så vil salgstall med veldig stor sannsynlighet være veldig bra i februar+. Det vanskelige er hva som skjer etter XBOX release. Om de da fremdeles klarer å hente inn nye kunder. Det gjenstår å se hvor mye bra de klarer å legge til etterhvert, men februar tror jeg er ganske bankers på dette nivået.

Kursen over 3 igjen. Begynnner folk å posisjonere seg til Launch? Synes det virker som det er god støtte på å være inne gjennom launch på disse nivåene. Blir spennende å se. Jeg er personling ganske fornøyd med alt over 2.90. Har en gut feeling derimot på at vi fort kan ture oppover 3 igjen før launch. Med litt flaks får vi en skikkelig avslutnings rekyl oppover :smile:

1 Like

streams har begynt (pre release talk) https://www.twitch.tv/falballa (tysk)

4 Likes

Er kursen over eller under 3 ved utgangen av februar?

• Over
  • Under

0 stemmegivere

: https://www.twitch.tv/sayeedblack

2 Likes

du maa vaere over 18 :slight_smile:

1 Like

Det er ikke sånn Twitch fungerer. Noen streamere hopper på alt som er av nye spill, men de mister ofte seere da seere er vanedyr på jakt etter noe spesifikt. Feks. Lirik går alltid tilbake til litt Arma 3 som er det han ble kjent for, uansett hvor kult det nyeste av det nye er.

Streamere i store spill kan ha mange følgere i de spesifikke spillene, men har nesten ingen seere i andre spill de prøver. Bottom line er at streamere blir presset til å spille “det trygge” for å ikke miste seere, men kan ta på seg publiseringsoppdrag i nye spill for kortere perioder.

En halvtime igjen nå før de begynner å streame

2 Likes

Denne er engelsk med 50k folgere og over 300 som allerede venter tolmodig :slight_smile:

Virket litt jalla han streameren der da så håper det kommer noen bedre : )