Tror også det og det er 12 timer siden sist oppdatering på steam. Det tyder på kontroll.

Conan Exiles Server List
Tracking and ranking Conan Exiles game servers from around the world. Come find out where your server ranks!
Tror også det og det er 12 timer siden sist oppdatering på steam. Det tyder på kontroll.
Har vi noen klokkeslett på når streamerne begynner?
Jeg har hørt fra andre, som sikker har hørt fra andre at det starter 1600 og utover i dag. Men har ikke noe håndfast
For 22 min. siden kom det en ny endring på steam.
Det tyder på kontroll.
Famous last words
249 servere nå
Tracking and ranking Conan Exiles game servers from around the world. Come find out where your server ranks!
var det ikke 190 eller noe i går=?
270 når jeg sjekket
Sånn som jeg forsto det på GTXgaming så var ingen av deres servere Online før spillet ble begynt og nedlaste og folk spille! Så økningen av servere vil mest sannsynlig øke kraftig der i morgen ved release!
mens vi venter:
Gief photoshop skills! Timelapse av hvordan HforHavoc lager sin Channel-art for Conan Exiles
Jeg jobbet lørdag og søndag for å ta fri i morgen. når åpnes spillet?
50 000 medlemmer på Steam nå:+1:
10 BEST Upcoming SURVIVAL GAMES of 2017 - 1.6 M Views
Top 10 Upcoming Survive Games 2017 - 697 K Views
10 CRAZY Survival Games You’ll NEED to Play in 2017 - 1.3 M Views
Top 10 INSANE Survival Games Of 2017 | BUILD & CRAFT - 1.2 M Views
Kring 4.5 millioner views på bare de
At Conan Exiles nå er på Top 10 upcoming games i 2017 både på overall og på PC er faktisk veldig solid.
GameSpot is the world's largest source for PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii U, PS Vita, Wii PC, 3DS, PSP, DS, video game news, reviews, previews, trailers, walkthroughs, and more.
Noen som har oversikt over hvilke streams vi har i dag og schedule CET? Er ryktet at det kommer en stream 16:00 CET, men har ingen kilde på dette. Det er jo i såfall en veldig fin trigger før stengetid.
Kommer det melding i dag eller venter de til tirsdag morgen når de ser at alt er OK?
Melding tirsdag klokka 11:45: “So far a successfull launch, currently 85 000 players on our official servers”
Hø? Hva slags melding er det? Hvor kommer den fra?