Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Mye bra hausse info dere finner!

Æ glæææær mææææ!!!

:smile:

2 Likes

okay ! Scenario her nå! 82 stk store og mindre youtubere! Tilsammen 20 mill følgere!?
Poppis og fengende spill! Lite bugs og irritasjon og god flyt! Stor flukt fra ark, rust!

Noen som har en kalkulator som er stor nok? Min er på Max med 10 nuller :joy::see_no_evil::see_no_evil:

4 Likes

Omg, dette kan virkelig slå an

Stor tysk youtuber (787k) også bitt av Conan hypen

Ikke dårlig følgerskare på Twitch heller med 172k

4 Likes

Det som er skummelt er hvis disse streamerne er negative til spillet. Det er potensielt 172k kunder som ikke vil kjøpe spillet hvis han sier det er dritt. Vi må ikke glemme nedsiden her i all euforien, selv om den er noe begrenset ifht. tidligere utgivelser.

Satt å så på hvordan Lirik lirte av seg dritt om For Honor. Han påvirket meg nesten til å ikke ville teste det…

Personlig tenker jeg break-even på spillet er en given, det som virkelig er interessant er om de klarer å overgå RUST og ARK :wink:

4 Likes

Username checks out.

2 Likes

Så en god del av streamen selv og det er klart blir påvirker negativt av slikt om det skulle skje… Får bare krysse fingrene for at han er en smule mer positiv og ikke rakker ned på spillet fra første minutt… Er i morgen det skjer. Blir spennende! Håper selv kanskje på en liten nedgang slik at eg kan kjøpe meg inn litt billigere, for videre opp skal det. Uten tvil!

1 Like

Kommer ikke til å skje.
Jeg kan (nesten) dokumentere at 97,8% er ekstremt positive, de siste 102,2% er sinnsykt ekstremt positive.
Prosentregning sier dere?
Her gjelder ikke vanlig prosentregning, dette er Funcom! :joy:

7 Likes

16 Likes

Jag har ju redan bestämt mig för att hålla över release så fram tills kl 16:00 idag känns det lite småtråkigt hur kursen än står. Har bara funcom för tillfället då jag den ger mig nog me spänning och avkastning för att inte bli tråkig :wink: Sitter alla och tittar på kursen eller vad gör ni ?

1 Like

Prøver å skrive masteroppgave her, men nordnet dukker merkelig nok opp på skjermen litt for ofte… Har tidligere solgt meg ut tilsvarende inngangskapital, så resten sitter jeg med noen uker fremover nå, blir spennende!

6 Likes

Haha! Godt å høre at det er flere som sliter med å konsentrere seg om masteren x)

1 Like

Er typ det eneste jeg gjør nå… burde heller ha fokusert på å skrive ferdig praksisoppgaven min. Skal ikke være lett :slight_smile:

Drit i utdannelsen. Du kommer jo til å bli rik på børs mann! :wink:

1 Like

Haha! ja, kanskje vi skal skrinlegge hele masteroppgaven :stuck_out_tongue: hjelper du meg med å treffe litt flere bunner som du gjorde for meg i NANO, bør jo dette bli virkelig bra :smiley:

2 Likes

Hvis vi skal ta før helgen som referanse så bør kursen gå noe brutalt hvis de starter å streame kl 4. Kan bli skikkelig lurveleven siste halvtimen

1 Like

Kan gå begge veier, plutselig finner funcom en kritisk bug og må utsette en dag eller noe sånt. Eller kanskje lagger det noe helt forfærdelig, alle dyra svever 20 m opp i lufta eller kanskje alt fungerer tilnærmet 100%. Dette blir en spennende dag. funcom er sikkert enda mer spente enn oss investorer.

2 Likes

GameSpot: Nr 9 overall, 7 på PC, dagen før release! (og så husker vi at Ark aldri kom høyere enn 31)

Og så er Steam community bare 225 medlemmer unna 50k.

20 Likes

Formidabelt, med ett spill som kjører bra nå uten major bugs så blir dette gull, la oss håpe release går smooth

3 Likes

Ingenting er umulig. Men heilt ærleg ser eg det som usannsynleg no. Dei kjem til å nytte stable build, og eg nektar å tru at det er noko verre enn vi såg i forrige stream.