Sammenligning her, Dead by Daylight har solgt ca 1,5 millioner siden lanseringen 14. juni ifjor (koster 140kr).
Valgte uken hvor DbD lanserte. Google trenden til CE er akkurat nå på 18. Det blir veldig interessant å se hvor høyt CE kommer denne uken.
. https://trends.google.com/trends/explore?date=today%2012-m&q=dead%20by%20daylight,Conan%20exiles
Bare så det er sagt, promoteringen av CE og DbD har et helt annet forløp, så at hypen først begynner å ta seg opp nå for CE er godt innenfor.
Uansett, akkurat nuh. E. Ellingsen gjorde sitt en gang i tiden, nå har de en strategi som er litt mer i nuet. Jensemann kan social.
Hehe, tar av på steam diskusjonsforumet også nå. Er 50 tråder aktive siste timen! Har vel vært sånn ca 2-3 aktive siste døgnet for bare dager siden.
Denne er fin:
Why we cant preorder it ?
We are in 21 century and still Steam dont let us preorder prebuy and predownload game.
Early access product, you can’t by the steam rules.
steam rules!
Hey " Steam!" get your sh*t together, people are waiting to take our money.
Noe folk har glemt å følge med på, Youtube!
Og mange flere!
og det er bare streamers omtrent!
En liten positiv ting; Lirik sa på et tidspunkt at han var lei av å dø, og lei av å måtte hente tingene sine på grunn av ting han mente ikke var sin feil. Men han fant de gang på gang, og kjører på. Vi får se om det er en trend, det er i såfall moy positivo. Se my summer car for spill som er plagsomt bra. Tror ikke CE er plagsomt i så stor grad. Men bra.
For å fortsette på den: Lirik: “The server is down, but hopefully is back up soon”
Global wipe på serverne.
Sodapoppin: “I have to start over…? Are you serious!?”
"Okay, I’m okay with this as long as everyone has to do it.
Mannen har vel aldri fullført et spill… Bra om han faktisk orker å starte på nytt!
Var falsk alarm, Lirik fikk det samme. Tilbake igjen nå.
Ser ut som at alle må kjøre fra start av. Spent på reaksjoner om så er.
Edit: Falsk alarm ja.
De er tilbake med sine chars. Virker det som. Men det er noe bitching om grinding, ressurssanking, men de er ikke kommet til combat enda.
Lirik og folka har drept en del allerede, så ut til å funke bra
Jeg ville vært mer nervøs ovenfor serverproblemer og lagring av progress, Funcom har det enkelt nå med et par hundre spillere, i morgen blir det mange mange fler
Uff da, mest aktive tråden på Steam Ark forumet:
Edit: Pluss spørsmål om adding av nudity… LOL!
Jeg har vært tilstede siden Conanonan. Ting er meget mer positivt enn de to andre store. Nesten så jeg ikke tror det, venter på at dritten treffer vifta. men de fortsetter i godt humør disse. Om grindingen blir mindre med levels, skal jeg nesten spille selv, om jeg har tid. Me får sjå.
grinding kan justeres som så mye annet i server settings. Men kanskje funcom hører og setter ned på official servers også