Det er jo en veldig god ting. Jeg tror mange kunne tenkt seg å justert litt i TSW for å gjøre spillet mindre grindy.
Blir syntes spennende å se. Mye mulig vi kommer til å snakke om Funcom før og etter Exiles
Der tror jeg du er inne på noe @Savepig. Dette spillet ser rett og slett ut som timer på timer med moro, og det treffer mange!! Det blir så spennende å se de første salgstallene.
Fungerer glimrende å la streamerne spille med og mot hverandre på mange kanaler samtidig. Det blir det god underholdning av.
Tror jeg kommer til åbli kraftigt belønnet, for åha vært tålmodig, våget å sitte i denne over lansering
Tror du på kurs over 10kr??
I mine villeste drømmer ja men vi får vente på salgstallene nå. Blir de like bra som streamtallene er ALT mulig.
Innlegg av: 100 Bagger (31.01.17 01:50 ), lest 35 ganger
Ticker: FUNCOM
Endret: 31.01.17 01:52
RE^1: Funcom: TOPPEN AV STREAMS nesten 200 000 LIVE
Innlegg av: Tester1 (31.01.17 01:45 ), lest 0 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: Funcom: TOPPEN AV STREAMS nesten 200 000 LIVE
Doc er du rar?
Floppen har fler seere live en dota og lol, topper twitch i antall seere med 173 000 seere?
haha, ja da snakker vi flopp gitt.
Tester, disse idiotene vet ikke at DOTA har omsetning på 153 Mill NOK i måneden og at League of legends har 800 mill NOK i måneden…
Når Conan Exiles er mer vist enn disse… Vel det er bare villt hausemateriale… Sykt som fan. Jeg tror ikke markedet vet hvordan det skal reagere på dette. Start på 4, 5 eller 6? Vet ikke…
http://venturebeat.com/2015/03/24/dota-2-makes-18m-per-month-for-valve-but-league-of-legends-makes-that-much-every-5-days/ Måtte bare ha med denne!
Halling, har sett disse regnestykkene til Bagger ved så og så mange solgte spill, virker som kraftig overdrivelse og opphausing for meg da,i forhold til andre mere nøkterne estimater. Men jeg er fersk i aksjegamet da.
Glem reinestykkene her se på seertall, vi har slått spill som omsetter for 200 mill i mnd! CE er nå featured på forsiden av twitch!
Nei… Fortsetter dette er ikke 20kroner aksjen en umulighet lenger. Men mer er en mulighet. Skyrim on crack hørte vi en streamer si. Bagger tar ikke feil nå… For å si dt sånn.
Men at aksjen blir voatil de neste månedene er det ingen tvil… MEN VI SKAL OPP OPP OPP…
Høres jo lovende ut, håper dere og han har rett! Og at salget eksploderer allerede fra imorra
60 k medlemmer i gruppa på Steam nå!
8300 online!
Rett under 10k nå
Yup! Dette er helt villt! Jeg håpet på 4k solgte dag 1, nå er vi litt over 1 time inn i launch og vi har 10k spillere online! Jeg har fortsatt ikke fått lastet ned spillet! Haha dette blir heftig!