Dypheten kommer sammen med mods
neida, du må bare kjøpe deg funcom aksjer så blir du interessert…
har sett det før.-.
Man kan nok ikke forvente gull og grønne skoger første dagen i EA heller. Gi det noen uker / måneder så begynner det å bli mer interessant
Må huske på at det er EA. Det kommer til å dukke opp mer innhold fortløpende. Å mods kommer til å bridra sterkt ja. Det jeg mente med mods var at jeg tror det kan dukke opp mer innhold enn du orker å pløye igjennom.
Ongoing fixes and improvements:
Adding new features and content
Improving the artificial intelligence for creatures and NPCs
Fixing general bugs and glitches
Adjusting floating assets, such as resources or foliage
Balancing the crafting and progression system
Introducing more types of thralls
Introducing more types of craftable items
Introducing more types of creatures
Introducing more lore and story elements
Introducing more placeables such as traps
Hvor dypt er Ark eller Rust?
Jeg vil hjem!!!
Håper for min del at du gjør en stor tabbe i dette tilfellet @holmes
Du er pinadø standhaftig!
Vel jeg leser en del negativt om AI og PvP lag, men selger det så selger det. Følger med.
VoIP og antall servere kan ikke være så vanskelig å fikse tenker jeg, så mer bekymret over dette over.
@holmes ,hva er du bekymret for spesifikt? De tingene du listet opp som de jobber med å fikse? Er vel mye det som er negative tilbakemld?
AI og PvP lag
Det jobber de vel med å forbedre?
Håper det
Jeg synes dere forventer litt mye av et spill i EA som akkurat har kommet på markedet.
Må huske at de som har problemer klager nå, og de som ikke har problemer skriver reviews etter at de har spilt litt Jeg er ikke skremt, er glad for at det er så mye engasjement selv før USA våkner og EU fortsatt er på jobb. Er spent på i kveld. Hadde vært kult å se oss bryte 20.000 spillere på dag 1.