Jeg er også på Oslo serveren. Har bygget hus og begynt på hus nummer 2.
Jeg skal bygge videre i kveld, men får folk på middag først. De SKAL raskt ut igjen Er på et lite platå med utsikt over noobområdet ved oasene man starter ved. Muligens kan det bli serveren vi bruker ^^
Btw, 20.000 online!
Klokka er jo ikke fem enda engang? Folk i Usa har jobbet en time. Og først nå er europeerne ferdig på jobb… På vei hjem…
Hvor er folk inne på Oslo serveren? Joina nå nettopp. Kom ikke inn på Badlands serveren jeg har vært på frem til nå -.-
Prøvde meg på en artighet Steam tallene går som regel opp mellom 09 og 20 for så å falle mellom 21 og 07 hver dag. Bunnen pleier å være 08:00-08:30 og toppen mellom 19:30 og 20:30.
Tyvende plass. Spill folkens, spill!
Er så j… misunnelig på dere som spiller dette nå
Jeg legger meg langflat for hvor mye gratis publisitet de får pga dick physics.
Sex sells dude. Even Cocks
De har vel tatt “hjemmekontor” som deg
finner ikke serveren min igjen. Den er borte. Den uten lag altså. Prøvde den norske valhalla serveren, men den lagger fortsatt. Det var en server som het Oslo som var bra.
67% positive på steam nå, vi trenger å bikke 70% for å bli kvitt gul tekst “mixed” og komme opp på Grønn tekst "mostly positive"
Edit: 67% når man har “your languages”
Nå er det snart så det sendes en kasse øl bort til funcom, ikke fordi aksjekursen har gått opp idag, men rett og slett pga. bra lansering.
Hvem hadde trodd toppnotering på steam, twitch, 23000 samtidige spillere og relativt få problemer.
Med fare for å høres alt for positiv ut så blir det viktige fremover først å fikse server issuene og så pøse på med content.
Med tanke på at noen av streamerne har spillt spillet sammenhengende i 16timer så kan de ila. kort tid ha kommet så langt at de har gjort alt i spillet sånn det er nå.
Jeg er og litt hekta på spillet, skal igang med å skaffe meg en trell nå.
Får opp 59% jeg?
ah shit… den sto på “my language”… De 8 ekstra prosentene er vel dere her inne som har sørget for (meg inkludert)
Det er vel 60,2% nå, av alle reviews. Men i den første, som viser 59% tar de vekk de som ikke har kjøpt spillet (streamere, osv?).
Litt rart googlesøk jeg ikke trodde jeg kom til å skrive for to dager siden:
https://www.google.no/search?q=conan+cock+and+balls
Er det mulig å se noe salgstall noe sted egentlig?