Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Anbefaler alle her og selge noen aksjer og investere de i en Barbarian edition :+1::+1: i have done it, have you?

4 Likes

Kjøper nok en standard-versjon, selv om jeg ikke tror jeg vil spille det noe særlig. Just because. :wink:

Da syns jeg de få 100 opp til en Barbarian edition kan spanderes :sweat_smile:

Detter er Fantastisk spill. Hva tror dere som kommer til å skje nå… En Streamer sa Dette er Skyrim multiplayer on crack… Han har helt rett… Hvilket firma lagde dt spillet, Dt samme som lagde Fallout… Selg… men denne aksjen stikker i fra dere… Jeg holder… Og kjøper…

Tror du det vil selge mer enn du trodde H&S ville selge ? :wink:

3 Likes

Selvfølgelig @Malvin. Har kjøpt Barbarian edition, spilt, laget reviews, er fornøyd med kursen, men enda mer fornøyd med spillet! CE er helt rått :smile:

Tja si det… Men Hide and Shriek var bra det og… Tenk Neste Halloween :wink:

Haha ja, anbefaler å ta en tur opp til kannibalene i fjellet. Der får du raskt 3-4 kister lootet, og om du kommer deg ut slipper du også å bli spist levende av folk med avskårede hoder som hatt. :slight_smile:

1 Like

Haha uendelig gjenbruksverdi :wink:

1 Like

Survival fansen har fått sitt trippel A spill. Selv med bugs, feil og mangler som er, så overgår det forventingene. Bare tenk når folk er blitt mer organisert. Det blir så konge.

Hvor er tekinvestor serveren? Jeg vil spille der

2 Likes

Gi det 2 timer, du kommer til å digge det ^^

Der bikket vi 19000 online :smile:
Kom igjen nå USA, vis hva dere kan…

5 Likes

YEEEES U got it :slight_smile:

1 Like

har aldri drevet med gaming, men i kveld skal spillet kjøpes og jeg skal faktisk game for første gang i mitt liv :smiley:

10 Likes

Det skal prøves etter jobb i kveld :grin: Håper jeg løper fortere enn kannibalene :wink:

1 Like

Det kan godt hende det, men jeg har lite interesse av det som følger med Barbarian-edition. Så nøyer meg med Standard i første omgang, i hvert fall. :wink:

1 Like

Kom igjen Europa ^^ Nå er alle snart ferdig med å kaste i seg en tidlig middag for å kjøpe CE ;D

2 Likes

Venter også på den, har bare spilt 1 time for å teste ut

Jeg også! Btw jeg har laget et build man kan gå hvor du pumper alt inn i Accuracy og peprer alt og alle med piler ^^ 2shotter hyenene nå :smiley: Og tar 5-7piler på lvl 2 fighterne i campene ^^

Edit: Men man blir litt lei av at en pil koster 5 steiner og 1 kvist :stuck_out_tongue:

Jeg spiller på [NO/EU]Oslo :slight_smile: Har hatt litt lag nå og da når serveren fylles opp, men funker fett og masse folk å prate med.

1 Like