Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

er nok bare 13,734

Nei. Søk opp “Conan Exiles” på steamcommunity.com. Her ser du 13920 ingame, denne oppdateres før https://steamdb.info/app/440900/graphs/

Den viste bare 13,734 npr jeg var innom 2sec etter deg.

Nå er den snart over 14k!

Jeg har vært inne hele tiden, vært positiv hele tiden. Solgte dog 85% av portisen og kjøpte noe tilbake igjen idag.

1 Like

Stadig økende trend av positive reviews, nå oppi 59% er positive, det var vel 54% før.

1 Like

Er vel over 60 % positive nå. :slight_smile:

5 Likes

Vel. Du skrev de måtte selge 10 millioner for å forsvare en verdi på 1 milliard…

Siden du ikke skjønte at det innlegget var satt på spissen så handlet det vel mest om at de har en høy Mcap, og at man enten må kjøre en kjempe PE for å forsvare kursen eller at de må selge mye spill.

Spørsmålet mitt til deg er jo hvor mye du tror de sitter igjen på bunnlinja med 1 mill solgte spill i 2017.

Ikke helt enda, men vi er etablert godt over de 51% positive før idag.

Akkurat nå er det 347 positive av 581. Det gir 59,7%. Da jeg skrev kommentaren tidligere var det 60,8% positive reviews.

2 Likes

Bare sjekket steam, uansett så lenge den er stigende er alt bra. De som syter klager jo på banale ting uansett.

1 Like

1 Like

Dæven… trodde aldri jeg skulle oppleve Funcom stige etter en launch… Må være første gang i historien?

Grattis alle sammen!

12 Likes

Feires med conan the librarian

Alle må gi en positive review om dere har penger kjært!

Husk også å uppvote alle positive reviews og downvote negative reviews på steam!

EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN!

14 Likes

17333 i spillet nå, og har nok ikke nådd toppen enda :slight_smile:

4 Likes

Veldig som det øker på. Over 18.000 nå

1 Like

Battle eye = Cause of lagg

1 Like

Å den bare vokser med ekstrem tempo :heart_eyes:

18464

1 Like