Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Bunn 17.5 i dag mot bunn 12.8 i går. Så topp i dag 32.9 * 17.5 / 12.8 = 44.9 ?

9 Likes

om 3 timer må det ha øket med 3500, da er det samme tempo som i går, men høyere utgangspunkt. Over dette blir bra. Ca 22k kl 14

Ville bare nevne at problemene jeg opplevde med at servere ikke viste seg i serverlisten nå har blitt fikset, og serverlisten fungerer perfekt for meg. :slight_smile: Konge å se at de fikser bugs så fort!

11 Likes

Alt dette her gjør meg målløs. Hadde aldri trodd jeg skulle få se Funcom slik.

2 Likes

Takk : )

Nå begynner det. 18000.

Det er veldig bra! Håper dei klarer å identifisere server lag og rubberbanding problemet ganske raskt, då det ser ut som det har stor påvirkning på brukeranmeldelsane på Steam.

Funcom har endelig lært. Med TSW patchet de alt for sent og ble straffet for det.

2 Likes

Det var kanskje en av ulempene med å launche rett før folk skal på ferie :wink:

2 Likes

Kan du verifisere dette? Jeg er redd det skal vedvare og da blir folk sinte. Hvis flere opplever det som han fyren beskriver så vil det bety at vi ikke blir værende lenge på 1.plass på steam.

@Kronn - Jeg har gitt opp daytrading. Swingtrader gjerne men blir ikke store penger for meg av intradagshandler. Hvorfor tjene 1-5k når man over 3-4 dager kan tjene 20-30k ? Eller som nå, 100k på 2 dager? :smile:

4 Likes

Moro om trenden kan gå forbi ARK, falt litt, men det virker som det er pga døgnvariasjon.

Kan verifisere det, logget på nå og spillet/serveren er helt stabil. Får også 20 mer fps enn i går. Ligger på 55-59 fps på high settings med pcen min, som ikke har en ny del siden 2013 :slight_smile: Serveren har nå 24 personer online og har sett 0 rubberbanding og hyenene ble plutselig mye vanskeligere å sloss mot :S En helt annen opplevelse nå. Logg på Oslo serveren om du vil teste selv ^^

Edit får 43 fps på Ultra ^^ God stemning!

10 Likes

Jeg mente om du har noen offisielle kilder. Sjekk steam reviews. Jeg ser mange nyere anmeldelser som fremdeles rapporterer om problemer. Jeg synes det er litt for dårlig nå, og Ping Perfect burde def. ta sin del av skylden her…?

1 Like

Lassar.
Summit ble lei lagginga og dårlig combat med bue spesielt, skulle ikke spille mer før dem hadde fikset noen av problemene. Lirik også litt lei lagginga men skulle spille halv dag i dag

1 Like

LAg problemene skyldes i hovedsak Battleye sier ryktene. Jeg tipper funcom kommer med en endelig løsning eller slår av Battleeye. De fleste private servere kjører ikke BE så de har ikke de problemene.

De har slått av Battleeye mener jeg de sa?

2 Likes

Vet bare de kom med en BE patch igår. Arma er jo også plaget tiltider med BE og lagg samt innlogningsproblemer.

1 Like

The race is on!
På nivå med rust

8 Likes

Jeg lurte veldig på hvordan Battle Eye fungerer. De har vært implementert i ARK i lang tid, vet det er tullete å prate om, men synes det er rart at Battle Eye er det som skaper problemer uten at det er med vilje. At det blir avskaffet helt viser vel at det er noe alvorlig feil med Battle Eye på conan serverne i alle fall. Skulle visst mer om hvordan programvaren fungerer, har aldri hørt om at den har skapt problemer hos andre aktører. Nå driver serverne å resettes for å avskaffe Battle Eye fra serverne, og da bør de fleste se ferre problemer.

Edit: [quote=“Evilfreud, post:2486, topic:393, full:true”]
Vet bare de kom med en BE patch igår. Arma er jo også plaget tiltider med BE og lagg samt innlogningsproblemer.
[/quote]

Battle Eye har tydeligvis skapt problemer hos andre tidligere.

Flere som spiller CONAN EXILES nå enn RUST!

5 Likes