Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

mer trøbbel på offisielle servere… Min eneste lille bekymring for øyeblikket.

http://steamcommunity.com/app/440900/discussions/0/133256080234631343/

det så ikke positivt ut. Nå må Funcom svare i trådene. Heldigvis er det KAPASITETS utfordringer.

1 Like

Plutselig en voldsom nedgang på kursen fra rundt 4,9-5.0 til 4,4 -4,5

1 Like

Noen som vet om spillet er ute i Asia? Oversikten fra Steamspy kan tyde på at det ikke er det.

Kan bli en boom til her da? :slight_smile:

Kan også forklare hvorfor kurven over antall spillere er faseforskjøvet ift ARK/Rust.
Spillerantallet tracker fint i dag, og ligger på +40 % ift i går. Jeg har tatt 4-5 punktprøver og det varierer fra +38 % til + 42 %, så er rimelig sikker på at vi får en peak på gårsdagens + ca 40 % i dag. Da bør vi få en peak på ca 46000 spillere i kveld. Legger ved topplista, sortert etter siste 24 t peak:

Kilde: https://steamdb.info/graph/

1 Like

Steamspy bruker 1 uke på geo data, så ikke forvent noe der før over helgen.

2 Likes

Når tid var toppen for CE igår kveld? 23?

rundt 11 ja

Er ute og kjører og så det var veldig svingninger der i slutten. Hva skjedde? Var det pga. den TDN finans greia med Schreiner at folk fikk panikk? Jeg ler meg i hel :smile:

Så de dataene som ligger der er bare tull mener du?

Blir kanskje vanskelig å nå 46000 ikveld men håper på 38.000
De har kapasitetsproblemer og redusert antall sloter på serverne til 40 på noen av de så da ville det være rart om de skulle klare over 40k.

Ser sånn ut :slight_smile: Ble en fin kjøpsmulighet. Hadde ikke trodd den ville falle så mye. Det fundamentale er ikke endret seg noe fra i går såvidt jeg kan se. De har jo også tatt grep med å redusere maks antall spillere på hver server så dette problemet bør vel strengt tatt bli mindre og mindre. Jeg tok ihvertfall imot muligheten til å fylle på litt.

2 Likes

Samme her, neste melding er nok av det positive slaget :smile:

Er på Oslo servern nå med 4 andre, driver på med å bygge en borg på toppen av et fjell og hyjenene er ikke lenger et problem. God stemning på serveren ^^ Har fått en thrall på wheel of pain også, han driver å maser ganske mye selv om vi gir han mat. Skjønner ikke greia. Uansett er rubberbandingproblemene borte, men vi vet at juksing osv skjer i sånne spill, så Funcom må finne en annen løsning/få Battle Eye til å fikse softwaret sitt ganske raskt så ikke det blir et problem.

1 Like

Jeg logget inn på den serveren for en time siden og alt var fint der ja. Logger inn igjen nå. Jeg heter Morticon. Skal si noe i chatten.

2 Likes

9 000 flere spillere i dag enn på samme tid i går!

2 Likes

66% positive reviews på Steam nå

12 Likes

Ark var satt ned i pris de to første ukene (-17%) og kostet $24,89. CE kan enda spille rabattkortet.

Tipper de har solgt > 200K i løpet av dagen. Målet deres kommer til å være oppnådd i løpet av en uke.

3 Likes

ser bare 63 % jeg?
http://store.steampowered.com/app/440900/#app_reviews_hash

64%

4 Likes