Hvordan blir dette i kveld med antall spillere? Er det mulig at serverproblemene setter en stopper for at noen får spille?
Skjønner du er positiv men litt edruelighet er fint? Jeg tenker 300k solgte første uken. Tør ikke tenke på 500k…
Mange sier mye, de fleste er positive. Det jeg lurer på er; det blir sagt er dette bare er swinging dics, og det samme som ARK. Men jeg har ikke sett noen som har fått tilgang til noen dungeons eller noe mystisk enda, håper de spiller lenge nok til at folk ser det er noe mer å gjøre enn å teabagge hverandre
En annen ting verdt å legge merke til, kanskje det var sånn i går også, men de skikkelig tunge streamerne spiller ikke nå, likevel er vi høyt på twitch: 2. plass med 93188. Mange streamere, også mange litt øst herfra:
Nå kan jeg ikke mer russisk enn; suka blyat, noe bestemorgreier og skåling og kanskje hei, så dere får gjerne oversette
Pew, det fårn si var en leksjon i volatilitet.
en melding om at spillet selger så mange kopier at serverne mangler kapasitet drar aksjen ned.
Alle piler peker oppover, men så endte vi (bare) med 12% opp.
Får håpe folk bruker kvelden til å se på populæriteten dette spillet nå har og deaktiverer stopp loss.
Nå klarte vel TDN å skrive at spillet hadde nådd en topp på 13000 spillere igår også, så dette med formuleringer av meldinger er de ikke særlig gode på.
Det er ikke bare dårlige formuleringer, de har jo ingen forståelse av hva de selv skriver…
Røk du på stop loss på gearingen din eller giret du mer? Jeg er inne med maks nå. Over 93k. Ingen gearing da.
Nå fyrer Lirik opp CE igjen, spent på hvor lenge. Han nevnte halv dag i går…
32,629 online. Nå passerer vi gårsdagen straks!
Bruker ikke Stop Loss, men ble litt for grådig i dag. Tapte noen kroner på gearingen, men endte totalt opp 10,5%, så skal overleve. Får muligens prøve igjen i morgen, og være litt mindre grådig, eventuelt smartere! Hadde ikke trodd den skulle ende så lavt i dag, selv etter duppen, trodde den ville komme opp mot 4,80 igjen.
Før ei uke har gått tror jeg. Blir nok kjøpt mest nå i helgen.
11 plass på steam lista. Er snart på top 10
CohhCarnage ble nettopp spurt av en seer om hvordan lagg problemene var noe og om det var blitt noe bedre. Han sa “Yeah, it’s a lot better now. It’s because they reduced amount of people on each server”. Det er positivt!
Lirik Waffle og Shorty skal nok spille senere, ref Lirik
Fremdeles på topp på topseller
Hehe, fant en bug: