Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

I’ve made a dev tracker

As with any Early Access game, there is a lot of dev-talking going on and it’s pretty hard to keep track.

As it happens, I already run a few dev trackers for other games and have just created one for Conan Exiles as well.

Any feedback is always welcome <3

Without further ado, https://conandevtracker.com

1 Like

15 Likes

Konkurrenten er et etablert spill til 66kr. Det er ingen nedtur.
40k samtidige spillere nå!

3 Likes

5 kr var toppen selg …

Dumt jeg ikke heter Myrseth eller Haglund da hadde jeg kunne kjøpt mere billig :slight_smile:

Frodoen, vil du ha kursen ned før du kjøper? :grin: den vil nok stige en god del imorra og framover. :+1:

40,000 online samtidig og leder global salget forsatt…mot sin største konkurrent som kjører kjemperabatt til 66 kr pr spill… Er overrasket at Funcom klarer seg så vanvittig bra som de gjør. Faller de ned et par plasser så har dette uansett overgått hva Funcom selv trodde de skulle klare disse første dagene.

Faller de ned før helgen kommer det vel noen drittpakker til om at “salget avtar” eller noe i den duren. Men du har rett. De har klart minst 100k på 1-2 døgn. Ant. 150k om vi ser på peak økning i dag ifht. i går. På mandag neste uke, etter en VILL helg med gaming, tipper jeg vi kan snakke om 300k ? Og børsmelding.

Spent på hvor vi ender i kveld, samt hvor neste bunn lages!

Forhåpentligvis bunner vi ikke UNDER 20k i morgen tidlig :smiley:

3 Likes

På jakt etter Ark nå =)

1 Like

Stigende trend i hvertfall :grinning::grinning:

2 Likes

Hvor lenge spilte lirik før han hoppa av og begynte å spille barnespill? Var det noen grunn at han slutta? Ser at vi faller på steam lista

Mente Twitch lista

CE gjør det helt fint der oppe… sammenlign med Ark… ca 2,5k viewers (måtte scrolle nedover endel

Heftig med 776 streamers, vi peaket vell noe og 16 på Hide & Shriek? :laughing:

1 Like

lag, han gadd ikke spille med de andre fordi han ikke ville bygge, men raide og greier, med det var mye lagg så han gadd ikke, ser den, andre har det fint da, så vet ikke helt

Skal sies at han byttet server, så han kan ha hatt uflaks med dårlig server, han var ikke helt sikker på om den var NorthAmerica server eller ikke. Han whinet en del, som han bruker. Ikke helt heldig, men tregnger ikke bety noe om resten er glad og serverne virker osvosv

Hva er max level?

Ok
jeg vet at kompisen hans er helt hekta. Han spilte 15 timer sist natt.

Hva med conanncanag eller hva han heter? Han spilte også tidligere. Han er av de mest normale syns jeg

50, en så lenge har dem sakt

CohhCarnage