Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

ser ut som om testerne før lansering drar opp snittet til nesten tre timer spilt totalt.

Wooot?! Snakkes :smile:

5 Likes

Ligger bra an her og! :slight_smile: Rundt 7 mill hits på siden i måneden.

Greenmangaming.com

11 Likes

15 Likes

Damn… :open_mouth:

særdeles pent med Conan øverst der med den mystery bundle som nr 2 og 94% rabatt :joy:

Den statistikken funker dårlig når last 2 weeks bare er 30 timer.

Var et par på XI som prøvde seg med at det var SYKT DÅRLIG og salgsignal.

3 Likes

36723 spillere via steam akkurat nå, og fortsatt 3 timer igjen til peaken fra i går… :money_mouth:

Uansett sitter ikke snittet av 100 000 spillere 5-6 timer i strekk. Bare streamere som gjør sånt.

1 Like

Youtube views var vel på rundt 750k i går i følge steamspy? Så opp til 1,351 mill i dag.

8,5 millioner subscribers.

20 Likes

Enten sover usa, eller europa eller asia/Australia.

De fleste må på jobb også.

Så kan du ta den resterende tiden og sette av til alle andre ting. Så har man disconnects, spillepauser og telefonsamtaler etc.

Jeg vil si 40 000 samtidige spillere uansett tilsvarer minst 120 000 solgte på nåværende tidspunkt (tatt i betraktning at folk har ventet lenge på spillet). Altså minst 3 gangen. Syns faktisk ikke at firegangern høres usannsynlig ut heller. Spesielt ikke nå, så lenge etter lanseringen.

3 Likes

Bare de får fiksa dritten til helga så er det party. Første helg er alfa omega! Selge og spille!

2 Likes

Enig med @Hakon - hvis alt fungerer innen helgen så er det meste gjort. Drømmer om peak på over 100k spillere samtidig på lørdag!

Spilte litt meir på ein laggfri server i kveld med 3x gatheringspeed. DU HENDELSE so moro!

Spørs om eg ikkje skal hente meg ein PC og tilbringe helga forran skjermen :slight_smile:

4 Likes

Jeg misunner dere som får spilt. Mulig jeg kan låne en PC av broren min… :smile:

2 Likes

Der er LIRIK live med Conan Exiles igjen sammen med 30k viewers.

8 Likes

Det et fullt mulig å scripte eller klone servere. Det kommer litt an på hvordan serverne er satt opp. Er det virtuelle så er det veldig raskt å klone. På fysiske servere kan man tanke opp med image. Maskinene må så oppdateres med patcher som har kommet etter imaget er laget.

På jobben kjører vi opp en ny maskin fra bunnen av til produksjonssystem på 15 minutter. Vi scripter installasjon av os, applikasjoner og settings.

3 Likes

Nå faller Conan Exiles på salgslistene dessverre. Har enda ikke falt på Global, men på den norske har den falt til #2.

http://store.steampowered.com/

3 Likes

Mrmoonman på Twitch sliter med å komme inn på serveren?