Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Den norske listen betyr ingenting ( med mindre man har solgt), Totalt norsk volum på en uke. tilsvarer 10sekunder på global listen… Greit å holde seg til global top seller.

3 Likes

Fortsatt 2. plass på Twitch, og selvfølgelig 1. på global top sellers på Steam.

1 Like

Viewer til Shortyyguy :"is this game worth it? Yay or nay? - its basically Ark. 2.0, and its not like its 60 bucks, only 30. Wouldnt recommend playing it alone, but its great fun in a group. Sier han også forventer en bedring pvp og combat.

1 Like

Hvem sender denne til Hegnar og TDN finans ? :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 Likes

Den spillvert-eposten burde på Hegnar :smirk:

2 Likes

@Madone legger du den på HO også ?:slight_smile:

2 Likes

Nattens tall fra steamspy
Owners: 92,791 ± 10,552

Med andre ord så har vi kanskje bikket 100 000 solgte i skrivende stund.

1 Like

Patch i morgen. Så da er forhåpentligvis ting mer stabilt før helgen.

4 Likes

Dette estimatet er for lavt

2 Likes

Ja jeg er enig, men det er de eneste tallene som foreligger, resten blir synsing/hausing. med 40 000 samtidige spillere på topp og jevnt over 20 000 gjennom hele døgnet så må det tallet være høyere.

1 Like

Waffle på twitch ser helt på felgen ut :clap::clap: han sa nettopp at," seriously this game is taking to Much time of my hands! Ive Been playing now 6-10 hours on every session from when we first got our hands on it"
Han og shorty digger tydeligvis spillet :+1::+1:

14 Likes

@holmes, hva tenker du er tall nå? Når vil den sprette til “riktige tall”. I morgen?

Det blir bedre for hver dag, men det vil være lag i tallene. Ca 2 døgn lag

3 Likes

Fremdeles ligger CE på global topsellers

1 Like

100k solgte skjedde de første 24 timer. Et sted nærmere 200k solgte til nå er mer riktig.
Dette vet vi av den enkle grunn at første døgn var det et snitt rundt 20k spillere online gjennom døgnet. Snitt spilletid på spill er 2-3 timer, la oss si at det ligger langt over normalt snitt og er 5 timer per spiller første døgn. Det er 100k solgte første 24 timer.

Skal vi være mer realistiske i estimering kan vi regne 3 timer per dag per spiller. Snitt på 25k spillere siste døgn. Det er 200k solgte. Da ser vi bort ifra serverproblemer som sikkert gjør at mange venter noen dager med å spille, samt at vi regner med at samtlige som har kjøpt spiller dette som eneste spill.

1 Like

He he, jeg er ikke på HO - bare å poste den som vil :slight_smile: både til Hegnar personlig og til HO :smile:

Hvor tar du disse estimatene dine fra? Steamspy, store.steampowered sine stats og steamdb peker alle til at det har vært 40k + brukere samtidig, og basert på dette får både steamspy og steamdb 92,791 ± 10,552 owners. Føler dette er bedre estimater enn å dikte opp tall basert på et snitt, men for all del. Har du kilder, så vil jeg det være lettere å tro deg på dette.

2 Likes

Da poster jeg den på HO. De har vel godt av å se den de også :slight_smile:

1 Like

64,60% fornøyde nå. Er vel det høyeste vi har hatt til nå

5 Likes

Kunne ikke dy meg :slight_smile:

http://forum.hegnar.no/post.asp?id=21162477

2 Likes