Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det er patchen de snakket om i går. Bra å se de leverer.

1 Like

De er flinke til å oppdatere og høre på publikum. En bug mindre hver fører til litt bedre tilbakemeldinger hver dag. Når var det ARK tok av? Etter 14 dager?

2 Likes

Ekstrem fordel hvis de klarer å holde oppe trykket med patcher. De jobber vel overtid så det holder denne uken, grenser for hvor lenge de kan drive på sånn.

Jeg tror de vil jobbe hardt så lenge den ligger på top 5 global sellers på Steam : ) Det beste nå er å følge med på er steamspy antall eiere og bestselgerlisten til steam. Jo flere dager vi ligger der jo bedre går det. Den dagen den faller er “new and shiny” perioden over og da vil aksjen prises på nytt når vi etablerer en normal salgstakt for resten av året og antall nye eiere per uke.

Ark hadde best salg de første 3 dagene iløpet av de 30 første dagene var det de 6 første som var absoulutt best, så dabbet det godt av og salget falt ned mo 10-15k pr dag max.

Jepp, så neste uke vil vi nok se en reprising av aksjen. Opp eller ned. Hvem vet.

Nå skal det sies at problemet på poe var veldig lite rubberbanding. Men siden konsekvensen for en hardcore spiller, som mister sin char, er så stor så oppledes problemet som stort selv om det var sjelden man var ute for problemet. De som spilte på vanlige servere brydde seg ikke om det.

Da jeg og Martins m/venner sprang rundt og raidet lengre inni kartet var det ikke så gale. Veldig spillbart selv med 4-5 spillere i kamp med en haug med kannibaler fulle av emotes.

Edit: leste ikke hele tråden før jeg svarte.

Er bare 400 flere spillere i dag kl 1500, sammenlignet med i går på samme tid. Noen som tenker noe om det?
Kilde: https://steamdb.info/app/440900/graphs/

1 Like

De patchet nettopp, derav :slight_smile: Vi ser nok litt høyere peak idag, vil jeg tro.

2 Likes
  1. Men mange logget ut å patchet. Kanskje de tok en lengre pause i samme slengen også kommer de tilbake ikveld
2 Likes

Det er 550 over i går, helt greit det. Plass 11 på steam par tusen over rust.

Håper det. Regnet litt på det (se lenger oppe i tråden) og ut fra stigningstakt så håper jeg på rundt 43500 peak i dag og kanskje 45000 i morgen, muligens mer om “fredagen slår til” :slight_smile:

Edit: Helga tør jeg ikke spå så mye om, mtp. at det er første helg etter EA. Det vi har sett til nå er jo de som ikke har jobb eller annet liv (gjennomsnitt på 5,8 t per pers er myyye om man tar med alle de som bare spiller 1-2 timer også). Vil tro flere casual gamere tar turen innom lørdag og søndag.

Edit2: Jeg merker at jeg er mer negativ(les mindre positiv) enn flere her inne. Fasiten ligger vel en plass midt i mellom. Tror uansett det er viktig at man har noen som taler hallelujakoret imot. Og om noen lurte; jeg har aksjer i FC og har ikke råd til å kjøpe mer (dessverre) :wink: så jeg er positiv til kursen på kort og middels sikt.

3 Likes

Føler meg ganske sikker på at den %vise økningen blir større på fredag enn på idag. Mange som ikke har hatt tid til å tenke på spill i det hele tatt før til helga.

DIGGER AT DE ER PÅ!

3 Likes

Twitch akkurat nå:

8 Likes

Laster opp…
CohhCarnage utforsker…
Snakk om beist, han prøvde å lure seg unna og han er lvl 32 :smiley:

1 Like

Snackade med en kille på min steam-friendlist och kan sa att lagget hade kommit ner med typ 90% sen patchen, någon annan som har feedback på det här ?

6 Likes

Jeg spilte en liten time i sted, var ingen rubberbanding. Var på official server, tipper vi var ca 30. Merket ikke noe til lag slik det har vært tidligere.

2 Likes

Nevnte han noe om lag?

Dyktig fyr og underholdende

Har vært online snart 2 timer nå, Unofficial server. Ingen lag etter patch :smiley:

2 Likes