Jeg lurer altså på Top Sellers inne i SteamStore, ikke SteamSpy
Ser ut til at du har rett her. Ser ut til at dett er blitt endret fra hva det var tidligere. Ser på liste over topp 100 for 2016 at det står målt etter gross revenue som betyr høyest omsetning.
Ja, jeg vet ikke. Men har lest flere ganger på forumet her at det er omsetningsbasert.
Ja den er det, Steam har selv bekreftet det på forumet.
Om lista er omsetningsbasert, må jo det bety at Payday 2 selger ekstreme mengder spill om dagen?
I følge steamspy selger de 20-30k dagen
Hvor mange selger Rocket League og Resident Evil 7?
såg i chatten der det ble diskutert dette med manko på servere og ping perfect !!! Hva er grunnen til at en server host faktisk ikke har flere servere igjen?
og hvrfor har ikke funcom gått inn her og satt spm til server hoster at, “hva Hvis vi skulle selge 500 k spill på 1 uke, klarer dere og provide servere” ???
@MK1 du som er på tlf med han kompisen i funcom, kunne ikkje ringt igjen og mast litt og spurt om hva type research de har gjort på forhånd. ?
jeg skal sende litt mailer til forksjellige hoster og se om jeg får noe napp med tilgjenlighet og antall servere og hvordan de evnt får på plass til nye!? om det er denne så kalte polakken som sitter i skuret utenfor og skrur sammen serverer
Edit: kjenner jeg har litt lyst og komme til en forstående forklaring på dette !
RE7
Helt ærlig, jeg tror denne launchen nå har så stort moment at det skal noe helt latterlig lit for å stoppe suksessen.
Er dette den berømte screenshot fra Funcom ?
Kan det stemme at ark på 3 spilledagen hadde 36860 players. Kan dette stemme?
Eller er 42540 mer riktig?
Edit velger å rette meg selv her og si 36860
1 dag 12576 2 juni
2 dag 30908
3 dag 36860
Toppen nådde de 14 juni med over 80.000 players
Så vi er langt foran Ark
Hvilken graf er den over?
Det er svar på Duffy sitt spørsmål om om hvor mange Rocket League og RE7 selger
Ok Også var det de åtte tegna !
Har lurt på en ting. Ser jo at Funcom ligger øverst på “Top selling list global”, men hvor mye skal det egentlig til for å komme øverst?
Tenker på at mange av de andre spillene har jo ligget ute en stund og vil vel ikke selge i samme fart/antall som et som nettopp er kommet?
Har selv altfor mye aksjer i Funcom(70%), har troen enda, selv om eg sleit litt i dag, hehe
Om det er omsetningsbasert vil det i hvert fall si at ARK selger over 8 ganger flere spill enn For Honor, kan det stemme?
Her fra Humble Bundle , pris kom ikke med men ligger der med standard eur29,99
nr2 på Most Popular. Ser ikke Ark engang.
Er vel Euro det der.