Ja det bør stemme i og med at For Honor er preorder. Det er lansering 14.02 der. Beste måten å se om det er omsetningsbasert er å se om F2P spill som Smite/Warframe ligger høyt på lista eller ikke?
ja stemmer, standard alt ettersom hvor en kjøper fra. La inn feil, dama maser om mat. Rettet
So why are you out dude?
Jeg slet selv. 100k++ utradert på en dag. Måtte logge av og nyte en trilletur i frisk luft. Anbefales hvis du ikke trader og har tro på caset. Jeg mener mcap på 1.8-2 mrd. fint kan forsvares utifra salgsprognosene vi har her på forumet. Peak players øker og øker og jeg har en magefølelse på at steamtallene mandag vil være sjokkerende bra.
Vi må stole på Funcom 2.0 og jeg håper det vanker en liten bonus for de ansatte som sikkert jobber overtid og er langt over sitt årlige budsjett av Redbull og Monster
Noen som har funnet noe om hvordan det går med release og salg i Asia?
Steam global top sellers er basert på flere ting tror jeg. Omsetning og rate av nedlasting (om det er snakk om timer eller dager her vet jeg ikke). Altså hvor mange som har kjøpt spillet siste så og så lang tid. Så dersom et spill har solgt 100 000 000 spill , men nå selger 2000/time og Conan Exiles f.eks. hadde solgt 5000/time så hadde Conan Exiles ligget øverst på lista selv med totalt salg på 300 000. Hypotetisk…
Fordi jeg glemte å kjøpe på 1.6 og feiltrykte på 3.1 nå er jo oppsiden bare 100%
Leste en review fra oceania, som sa det var altfor dårlig utvalg av offisielle servere der iallefall. Sto det var kun en offisiell pvp server for hele oceania og asia. Vet ikke om det er sant da.
Vi nærmer oss ATH folkens:
40505! 43k før 22.
Edit: ca. 200 hvert tiende minutt. Da er vel 42k mer sannsynlig.
40,714 i spill
Nøkkelordet for alt som kommer er mod support
Anbefaler de som vil sjekke en game å hoste eget game og få tilgang til godmode, Teleport til osv. Er mye i spillet ennå
Er sykt positiv!
20.10 kommenterte Funcom
Podcast av TotalBiscuit (2,2 mill subscribere på YouTube) https://youtu.be/4AohzG-xPMA
Spol til rundt 33-34min for å høre delen de snakker om Conan og Funcom , var en del positiv snakk om spillet og Funcom som utvikler.
“Spillet har hatt en relativt god start” -TotalBiscuit
YouTube: The Co-Optional Podcast Ep. 156 ft. GiantWaffle [strong language] - February 2nd, 2017
Click here to skip the political discussion: https://youtu.be/4AohzG-xPMA?t=533 Support Julian, the podcast animator: http://www.patreon.com/cooptionalanimat…
Hahaha, de snakker selvsagt som bare faen om nudity. For en genistrek av en spillfeature.
For alle nykommere til forumet så vil jeg tipse om at vi også har en børsprat-chat der det skrives minst like mye om Funcom som i disse trådene.
Den er kun tilgjengelig for Insidere, men det er det lett å bli
Bare trykk her: Bli en Insider? 🍻
Jeg kan absolutt anbefale å bli Insider. Meget bra tone med høy kvalitet i både børschaten og Insider-forumet.
I samme slengen sjekk dette tallet, ny ATH:
Blir dette høyest ikveld?
Ser ut som den peaka på 41866. Tror kursutviklingen fra i dag fortsetter i morgen.
Passert 65%
5% til da, så er vi tommel opp materiale