Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det er litt imponerende å se at det fortsatt trendes høyt på twitch.

2 Likes

Ja og på lørdags morgen er vi fremdelses Number 1 top global. Med 2 plass 50% rabbat. Ark md 70% på nummer 3.

Noen som har fått med seg økningen til Age of conan?

7 Likes

Ja, står vel at de har ny all time high av samtidige spillere på Steam i AoC for 7 timer siden. Men tallet på spillere er jo veldig lavt. Riktignok spiller nok de fleste AoC uavhengig av Steam.

3 Likes

Ville bare nevne at den nye Biomen er i spillet allerede, men uten assets. Adminen på serveren fløy forbi borderen og viste noen bilder, + man kan se fjellene fra nord-delen av kartet ^^

De kommer til å jobbe videre på den før veggen mellom biomsene fjernes/man kan dra dit i survival, men som dere ser er fjellene osv der :slight_smile:

18 Likes

19 Likes

Håper siste punktet hjelper da og at vi snart er ‘mostly positive’ på Steam.

8 Likes

Jeg ser ikke hvordan det å slippe en “usikra” programfil har noen betydning.
Spillet er typ 50% komplett, så om noen legger ut en piratkopi nå så har svært få noen særlig nytte av det.

Jepp, hvem vil spille en piratkopi som ikke blir patchet, når den ekte blir patchet daglig. :slight_smile:

1 Like

Bra noen er fornøyde :slight_smile:

13 Likes

Yes. Det hjalp med kyllingen.

9 Likes

178k på owners nå

4 Likes

Det trækker lidt op til mere end 50k peak CCU i dag :slight_smile:

5 Likes

Jepp, lukter godt når vi ligger 7k foran allerede nå :slight_smile:

2 Likes

Positiv info video av en youtuber m over2 mill subs som skal legge ut gameplay idag :slight_smile:
-https://www.youtube.com/watch?v=JHBEd5pXZaU (best survival game 2017?)

2 Likes

Lurte litt på hva som var Conan Exiles sin X-Factor :wink:

Jeg liker denne statestikken:

YouTube stats: 6,403,606 views and 27,153 comments for videos uploaded last week, over 50 new videos uploaded yesterday

+2mill fra i går :smiley:

4 Likes

Det er nok bare en placeholder, men man ser iallefall et hint av hvilken type biome det er .

De har bekreftet at det blir Highlands/Mountians biomen på Reddit :slight_smile:

3 Likes

32000spillere allerede nå!
Mandagen blir en bra dag.

5 Likes

Dette blir dagen vi går for 60k! Patchen fikset alt jeg kan se av rubberbanding! Laster opp en video som jeg linker her om litt fra ingame :slight_smile: Youtube bruker en evighet på å behandle 1080p 50k bit-rate filer :stuck_out_tongue:

16 Likes

Kan bekrefte at patchen gjør ting bedre, men langtifra fikser alt.

3 Likes