Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

39,343 In-Game

Jeg synes Funcom har fulgt opp CE eksemplarisk, noe som også reflekteres i at user reviewene stiger jevnt og trutt. Nå på 66%. Spillet er langt fra feilfritt, men det er fortsatt første uka av EA.

Jeg lurer på om Funcom bruker alt på feilfiksing og testing nå, eller om de har et content-team som jobber med nye biomer osv.

7 Likes

Mener jeg leste en plass på steam forumet at de var “a small group of devs working around the clock to fix bugs”…

Si at de er 30 mann totalt, så er det jo greit om 7-8 er 100% på bugs/feilsøking og resten på nytt content

Funcom er ca 40 totalt nå som jobber på CE. Sagt på Reddit

Akkurat denne og neste uke håper jeg de setter alle de trenger på å fikse bugs. Noen ganger hjelper det riktignok ikke med flere folk ( ref én dame/ni måneder vs. ni damer/én måned)

1 Like

De har utvidet teamet midlertidig. Det ser man blant annet ved at Andy Benditt fungerer som CM sammen med Vaaler.

1 Like

Ser meget oppløftende ut! Takk.

De har vel sagt at de fokuserer på lag og server issues nå og mer innhold når dette er løst

2 Likes

er nok folk som jobber med den nye biomen parralelt. Men lag og nettverk har nok pri

2 Likes

Ja og en grafisk designer får ikke gjort noe med lag/nettverk, annet enn å hjelpe til med å injisere redbull intravenøst på de som kan det.

5 Likes

Men han/hun kan hjelpe med å teste nye interne releases, og sortere feilmeldinger, osv.

Drittunger og folk som uansett ikke vil betale, men som kan ende opp å betale hvis Funcom gjør jobben sin. Win Win

1 Like

A quick statement on patches
lagt ut av Community Manager (Jens Erik) @ 06:19PM on February 04, 2017
As most of you know, we’ve long been an MMO company, our instinct has always been to patch during “Off Peak” when the least amount of players are online so we inconvenience the least amount of people.

In our rush to get fixes out to you we never really stopped to think about the fact that for Exiles we have thousands of unofficial servers (Over 9000 now) that actually require their Server Admins to get them updated. That’s our bad.

So while urgently critical fixes will still go out ASAP, we will try to be better about the timing of less critical patches going forward. Of course that means we’ll be patching when more of you are online, and we know that no matter when we patch, it will be at a bad time for someone.

Thanks joining us on this adventure. Keep talking and we’ll keep listening.

-The Conan Exiles Team

9 Likes

Gikk inn på server på CS GO og da kom dette opp:

14 Likes

66.88% positive reviews :airplane:

10 Likes

og 47 124 som spiller :slight_smile: :slight_smile:

7 Likes

50699 :open_mouth: klare vi 54

2 Likes

51004 økningpå på 305 få 6 minutter

7 Likes