De har jo levert siden dag 1 , ingenting nytt her.
Enig, har jo vært global top seller siden dag 1, men er glad/lettet for at vi er inne på topp 10 players på steam igjen. Er par dager siden sist.
Hvorfor posta du ikke bare linken med en gang? Istedenfor å kjøre sånn HO, hvor man slenger en påstand uten dekning; )
Veldig off topic, men…Jeg letet etter det gamle funcom investor forumet. Skjønner nå at dette er det nye forumet da jeg kjenner igjen både Evilfreud og pdx. Takk for sist! ;D
Når funcom dabba av starta PDX dette forumet
Whalecumn !
Velkommen tilbake. Er du med på det nye eventyret #conanexiles?
Går det bra med lørdagspilsen? Fordi korken var først…
Edit: nei, trudde han posta twitterlink.
Har på følelsen at det vil ta “litt” lengre tid enn vanlig etter release før funcom dabber av denne gangen. Blir spennende å se hva kursen stabiliserer seg på når traderne og andre kortsiktige forlater skuta.
De kortsiktige har forlatt skuta 2 ganger
Scroll 2 uker bak, nesten hele forumet hadde jo solgt
Hyggelig å høre Pdx. Takk!
@Korben.
Ja. Litt morsomt i grunn. Jeg hadde veldig gode resultater mtp The secret world lanseringen som igjen førte til gode investeringer i etterkant. Jeg har ligget veldig på latsiden siden den gang, men er sulten på mer cash nå som både hus, bil og unge er på plass. Fanget tilfeldig opp funcom igjen tidligere denne uken og er lastet opp på aksjer igjen. Det blir spennende fremover.
I utgangspunktet investerer jeg etter behov, men ønsker nå å bli mer aktiv. Derfor godt å se at dere dekker flere aksjer.
Den må da konsolidere på en helt annen måte etter denne launchen enn tidligere vel?
Eller har dere sittet og skrevet det 3 ganger før?
så vakkert, for en gang skyld får jeg betalt for å sitte over… blitt gangbanga og brent noen gang tidligere på launcher i funcom… (nesten så jeg ikke turde denne gangen), så dette var en usedvanlig behagelig opplevelse i forhold
he he litt gevinstsikring og trading, mange er nok tilbake nå.
Er ofte det man kaller det i ettertid
Funcom har fått ny offisiell server partner ser det ut til som tidligere nevnt. Nedenfor er twitter melding for dette.
https://twitter.com/gameservers_com
Skal de kjøre 20%rabbatt på spillet nå… ?
De skal vel seriøst ikke gjøre det … ?
Det gjelder bare for å leie servere for CE. Spillet vil fortsatt være full pris.