Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Du har nok rett her christian

1 Like

Det du sier @christian, og jeg tipper de vil vise spillerne hvor ansvaret for dårlige servere hører hjemme, og at det ikke er hos dem. Dette synliggjøres bedre med å legge de ned.

Og bedre å avslutte servere før folk har bygget opp veldig mye? Det er jo sikkert litt surt når man må begynne på nytt.

1 Like

Tipper 263 000 :wink:

Antall spillere er på vei opp igjen, opp over 2000 etter ny serverfix.

2 Likes

5 Likes

Ser at CE er falt til 2. plass på Steams globale bestselgerliste, greit nok det når 1. plassen er på 50% salg i 19 timer til. CE er nok tilbake på 1. plassen litt utpå mandagen. :slight_smile:

User reviews er nå på 67%, og når jeg sjekket recent user reviews, så var 31/115 negative, så 73% positive. Ganske bra for et 6 dager gammelt EA spill.

5 Likes

Ja ingen fare med bestselgerlista. De har kjørt free weekend og samtidig dumpet prisen på Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, så det er ikke så rart.

Hehe… sitter med 53.000 aksjer i funcom. 4,20-tallet i snitt. Dette går opp!

Men har en tendens til å få diare og svettetokter av å sitte i funcom lenge… vil ut kjapt og komme meg inn i nano. Har trua på nano dette året. Egentlig har jeg altfor mye noia til å drive med aksjer i det hele tatt. Men noen laster skaø man jo ha. Aksjer og snus. Thats all.

3 Likes

Litt godt å kjenne at kroppens forsvarsmekanismer er intakt og :smile:

1 Like

De er på ballen @Evilfreud :grinning: :beers:

Inknow! forventer ingenting annet ( for den buggen irriterer livet av meg)

1 Like

Synd at den faller ned nå da :confused: Hadde håpet den ville holde seg en uke til.

opp ned opp - det kalles aksjer
Conan Exiles - kalles suksee
i dag og muligens i morgen på å komme deg inn med mer

Nå ser jeg offisielle servere inne i spillet, riktignok med ping perfect og med gammel versjon.
Men det betyr at ting skjer, det kan tenkes at serverne er gjenopprettet og det jobbes nå med patching opp til siste versjon og endring av parametere som servernavnet.

2 Likes

Syns kursen holder seg overraskende høy sett i lys at man på nytt ble servert ei dritt pakke fra finanseliten.

2 Likes

Kursen ville vært høyere når vi nå har salgstall på 250k, mye mer positvt fra spillerne og en stødig økning i spillermassen :slight_smile: Det er mye bedre enn det vi hadde på fredag. Hvem bryr seg om en artikkel i finansavisen egentlig? Den endrer ikke noe i caset, og har til og med flere faktafeil :slight_smile:

2 Likes

Utfordringen att ikke alle følger like godt med som oss. Lot meg ikke vippe av pinnen happy med det.

3 Likes