Sant, jeg har blitt herdet av å være inne 100% siden forrige torsdag. Blir ikke redd ved små dips, de kommer hver dag omtrent. Er trenden positiv, momentet godt og det fundamentale fortsetter å levere gode resultater så skal det mye til for at jeg selger noe.
Hvor finner du de tallene der?
oppe i 25,300 allerede Dette går raskere opp enn tidligere dager! +1300 på 30min
Edit: 30min til: 26608, Denne trenden liker jeg ^^
Ingen tvil om at reviews kommer til å passere 70 % snart! Det var spesielt launch dagen som ødela snittet. Etter den tid har det stort sett vært over 70 % (Tall fra Steamspy)
Ser vi noe til det offisielle serverne snart kanskje? Ser ut til at dem driver å tester nå.
man kan sjekke topconanservers.com for aktiviteten til funcom. Akkurat nå er de her ser det ut som.
Haugevis med offisielle servere er listet der nå med sannsynligvis feil navn, men de er alle tomme. Funcom har lovet spillerne å overføre save-game data og det tar kanskje litt tid?
Save-game er nok klart, det gjenstår å patche de opp på riktig versjon.
Men jeg tror det stuntet de nå gjør med test serveren er å finne ut av rubberbandinga og først slippe løs de offisielle serverne igjen så fort de har rettet opp i de verste problemene.
litt humor
Ville bare nevne at en av de aller mest populære i League of Legends miljøet har begynt å streame Conan Exiles i kveld! -https://www.twitch.tv/nightblue3 Så at noen har kommentert han før, men han er på i dag også! “Conan Exiles is one of the better survival games for sure, it is really complex!”
9800 viewers akkurat nå.
Har opp mot 1,8 mill følgere
10670
PATCH 06.02.2017
6. FEBRUAR - COMMUNITY MANAGER (ANDY B)
A new patch has been released!
Please restart your clients and Community Servers to make sure they receive the latest update to the game.
Changelog:
Fix for placeables disappearing on server restart
Fix for connecting to servers from the Steam server list
Når Hegnar først skal snakke om Funcom kan de i det minste sjekke fakta først? De sier
“… denne gangen har de utgitt et halvferdig spill”.
“Kan man tjene penger på det da?”
“Vet ikke…”
De sier heller ikke noe om mcap ved AOC (54 kr) og mcap nå ifht. 5 kr.
Når de ikke følger med bør de også la være uttale seg synes jeg.
Tom Clancys Rainbow Six har fått over 350K nye spillere de 3 siste dagene (har hatt free weekend), så det er kanskje ikke så merkelig at det ble nr. 1 når free weekend var over og pris var redusert 50%.
Just sayin’
Du kommer opp som eier på steamspy hvis du tester spillet. Antallet eiere blir da vanligvis flagget som usikkert.
Det vet jeg. Men med 350K nye eiere, og 50% rabatt den ene dagen, så sier det seg selv at det blir stor pågang.
CE er featured på Twitch (videoen som strømmer på forsiden) og er på 6. plass.
https://www.twitch.tv/