den anbefales og ber ses av ALLE!, Debatkultur saken han prater om er noe av det smartere som er sagt i det siste.
Kunne du ha ‘patchet’ det inn?
Høyeste MCAP siden Age Of Conan, tilsvarer ca 32 kr per aksje i AOC tiden…
Ikke se på datoene på horizontal, de stemmer ikke for andre spill enn CE…
Så dagens kurs er estimert for 1,250,000 i løpet av 2017? (Det som er vist i grafen)
Jesus sorryyyyy. Blir så mange grafer her nå at jeg går i surr. Thank you
jeg mener at dagens kurs betyr at CE må selge ca 1 million kopier. for å forsvare MCAP.
modellen min viser at de vil klare rundt 700 000 ila 1 måned - MEN den er usikker pga ARK hadde summersale dag 10-24 ca så det spørs om vi holder takten oppe.
Bedre å spør hva du lurer på så skal du få svar, sjekke innsidetråden “tallmagi” bare å stille spørsmål der.
Spiken ark hadde på 12 dagen. Hva skjedde der?
De var vel i salg modus på mange av disse dagene ark? Fra 2 til 25 juni? Eller var det 10 juni til 25?
Steam summer sale. Som er den perioden på året steam har høyest salg.
Sale kortet har Funcom i baklomma. Dette kommer til å booste salget opp mot E3
Ja, men steam summer sale er den tiden på året det selges mest på steam. Uavhengig av enkeltrabatter. modellen er lagt opp til å følge ark sitt salg med daglige korrigeringer når vi får inn CE tall, derfor er vi litt usikre på hva som skjer på dag 11 hvordan CE gjør det kontra ark.
Hittil ser det ut til at vi må se CE bryte ARK sine tall torsdag for å se trenden som stabil mot ARK som første indikator. Fra det jeg ser vil det skje, men det finnes noe usikkerhet her. Det blir første trigger å følge med på nå for min del. Takk for strålende grafer @Evilfreud og @Irathi igjen ! Ser for meg 32-36k solgte torsdag hvor ARK duppet under 30k første gang. Tror ikke vi slår 39,9k i dag, men blir liggende litt under med 31-35k solgte.
Det som er litt spennende er at gårsdagen er beste dag når man ser mot ark ( dag 1 er ikke tatt med siden CE var i salg flere timer).
Syk omsetning. 367 millioner
En ting som kan nevnes er at 99% av aksjonærene ikke vet hva mod support betyr, og at potensialet der enda er skjult til det vokser fram et miljø rundt det. Om 2-3 mnd får vi se hva dette vil gjøre for spillet og spillerbasen.
Du må korrigere for key activations. De er ~75% positive. Overall prosenten teller bare Steam purchasers, så vidt jeg finner ut, så den har ikke bikket 68% enda
Hehe, Blue Fang anbefaler å bytte til en mer pålitelig leverandør.
https://twitter.com/BluefangServers/status/828839797649240064
E24 video om Funcom