Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

36,809 i spill

syns dette ser bra ut jeg :slight_smile:

1 Like

Fikk litt pes for denne listen

3 Likes

7 Likes

Uansett spillet blir eksponert til mange potensielle kjøpere via denne kanalen her. Får inderlig håpe at FC får på plass offisielle servere i morgen!

1 Like

Det var en veldig god patch må jeg si. Vil tro folk blir fornøyde med å få alt det fikset i en patch :slight_smile:

5 Likes

Denne her var iallefall veldig irriterende ja
"The crafting bug involving duped phantom items should now be fixed (Praise Crom!)"

2 Likes

Yep, den var gamebreaking. så ekstremt viktig at de fikser den.

Fint hvis vi ender oppe mod de 40.000 .

1 Like

Den var allerede over 40k samme tid i går

68,32% fornøyde nå. Går oppover :slight_smile:

7 Likes

Waffle og timmac er veldig fornøyde med serverene nå hvertfall! Running very smoothly! Så kan være Funcom er i ferd med og få ting på stell !!

6 Likes

Det var veldig fine stats igår:

1-(115/362+115) = 76% positive brukeranmeldelser.

… og det inkluderer at minst halvparten av de negative reviewene vektlegger tekniske problemer. Den første helga de kjører f.eks 10% rabatt, spillet er relativt bugg-fritt og de akkurat har sluppet en ny biome, så kommer det til å selge veldig bra. :slight_smile:

4 Likes

Finner ikke Tekinvest serveren etter siste patch, er den ikke oppe enda?

jeg finner den ikke :frowning:

da er vi to… søker for harde livet… har både øl og pottis klart damn it :stuck_out_tongue:

henta øl og vips var den der gitt haha…

Pratet med en kompis på tirsdag, og han sa at byggingen var konge, kamp var ok, men at spillet lagget mye på bittelitt aktive servere og at det var endel kritiske bugs med crafting (den mest kritiske ble fikset i patchen i dag). Morsomt å se at du mer eller mindre kommenterte nøyaktig de samme tingene for 11 dager siden. :thumbsup:

For min del (og flere andre) så var siste punkt kritisk. Mista flere ganger all nettilgang pga server browser. Trodde et øyeblikk at Get var den skyldige… :flushed:

Spillet selger jo fortsatt ekstremt bra. Det snakkes om at det ikke er høysesong på Steam, men da vil jeg jo si at det er desto bedre at det har solgt så mye som det har gjort. Det ligger an til å selge millioner av kopier!

Ingen grunn til å skvette i buksa nå, 350k salg ± på 9 dagen er over all forventning uansett hvordan man nå vrir og vender på det. Det kan virke langt fram til 1 million, men tiden går og plutselig er vi der.

Rise of The Tomb Raider har solgt 1,2 millioner og Xcom 2 har solgt 1,3 millioner, og dette er spill som ble gitt ut i februar i fjor, bare for å sammenligne med noe som kom omkring samme måned.

Xcom 2 hadde 625K spillere etter 2 uker, den 17. februar.

Rise of the Tomb Raider hadde 430k spillere den 11. februar, 2 uker etter release.

Og dette er i hovedsak single-player spill som har sitt store salg de første ukene.

Sånn som det ser ut nå, ser jeg absolutt ingen grunn til å være redd for at dette skal gå galt. Her kommer det til å selges millioner av spill.

13 Likes