Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Den anmeldelsen der er stemt fram på grunn av at han skriver hva som ikke må gjøres framover, i forhold til f.eks. salg av DLC etter release. Er ikke noen annen grunn til at han får så mange stemmer.

Rimelig håpløst å dra fram en negativ review som du finner, når man ser på ratingen totalt sett at det faktisk holder seg, til tross for alle problemer. Og hvem vet, han kan ha vært på en crappy server, og det kan være selskapet bak serveren som har trøbbel?

1 Like

Nei, men jeg kan gjøre det om du vil - - nå var det ant timer spillt jeg sammenlignet, ikke innholdet. Det er vel et faretruende signal dersom positive reviews er de som er helt nye i spillet og negative reviews er de som har spillt en stund?

At det blir litt som AOC - høyt salg, lav retention.

69 helpful på den negative mot 2248 på den positive?

1 Like

Ja det er det som står…

Du må gjerne gå og finne et review som du mener passer å sammenligne med?

Alle vet at EA spill ofte har blandet reviews

Stemningen på forumet her er komisk avhengig av hvilken retning kursen går

14 Likes

også veldig lett og se hvem som har solgt aksjer og hvem som ikke har :wink:

Enig i at det er komisk å se på. Hvor er du nå @larsen?

Jeg er fremdeles ute av Funcom.

Hva tenker dere om at Steamspy toppene og bunnene blir lavere for hver dag som går nå ?
Tyder ikke dette på at spillerene har begynt å bli lei spillet og forsvinner? Spillet selger jo fremdeles, så nye spillere skulle bidratt til at toppene økte, men det at de blir stadig lavere betyr vel at de som kjøpte spillet tidlig nå har begynt å spille mindre ?

Det var da voldsomt og kursen skulle falle kanskje fordi jeg letta meg🤔kjøpt meg inn igjen siste på 3,83😊Bare en vei nå opp😂

Noen som har noe fra Norske bulls? Siste var vel “the bulls are in full controll” saklig :smiley:

Jeg tenker at mandag tirsdag onsdag ikke er store dager for gaming, det er jo i helgene at vi ser topper. vi har jo ikke noen normale uker aa sammenligne med enda… forste uken var spillet helt flunkende nytt :slight_smile:

Norskbulls nå:

The market is uncertain with a negative tilt. The traders seem to be in disagreement. The negative sentiment, however, is increasing as evident from the last bearish pattern. So, it is better to be on alert. The share price is still not below the confirmation level and the signal is suggesting to STAY LONG, but the chance of a bearish confirmation that will change the signal to SELL is quite high.

EDIT: Salgssignal er nå confirmed temporarily men avslutning over 4,15 vil oppheve det.

4 Likes

Kanskje denne er postet tidligere, men det er kult å se hva folk klarer å bygge i CE:

(trykk for å se albumet)

15 Likes

@pdx Men i all verden. Alt jeg har greid å pusle sammen er et skrøpelig og tragisk skur uten dør… Respekt til de folka!!

3 Likes

smått positiv her nå

Spillet har vært ute en drøy uke, og allerede bygger folk “wonders of the world” ingame…fantastisk!

2 Likes

Jeg er jo ingen gamer, men grafikken synes jeg er imponerende, jeg så for meg at den ble mye dårligere i virkeligheten, men jeg synes det ser rimelig bra ut.
Er noen streams hvor enkelte ting ikke er helt bra, men ikke verre enn at det er til å leve med, som det ser ut for meg.

Kjekt å se noe positivt disse dagene her :slight_smile:

2 Likes

Lenge siden du så vår base ? @Atomics ?

:slight_smile:

Dette er bygget 100% grind

Også har vi mitt nyeste prosjekt som er langt fra ferdig enda, her har jeg begynt med Admin for jeg måtte gjøre så mye på nytt (helvetes wedge foundations!)… Har noen ganske store og kule planer for denne basen og bruken :slight_smile:

12 Likes