Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hadde jeg hatt egenskapen og heller sett på kroner tjent enn kroner jeg kan tjene hadde jeg solgt meg ut pre launch , og aldri gått inn igjen ! Men den egenskapen har jeg rett og slett aldri hatt og kommer nok aldri til og få! Jeg setter meg ett kursmål , der skal jeg ut , ikke før! Det skader nok i mange tilfeller, bommet grovt på TSW , traff ulidelig godt med Amsc ! Håper og treffe denne gangen , på lengre sikt !

Er nesten helt ute jeg også.
Har 5k aksjer igjen litt som en lyttepost.
Det er utrolig mange dyktig folk her inne som er delaktig i at jeg har en god gevinst.
Hadde nok hoppet av på 2 kr hadde det ikke vært for sakelig argumentasjon på veien.
Gevinsten kunne vert enda høyere om jeg hadde tatt sjansen en gang til på 3,8.
Men nå vil pris pr aksje bli verdsatt ut av det spillet selger og ikke “hypen”.

Det er bra å gjøre slik. Har det på samme måte i Nano. Har et (hårete) kursmål og selger ikke før jeg når det kursmålet eller selskapet feiler totalt. Det gjør det enklere når fristelsen blir stor underveis.

Ble du med hele oppturen på AMSC? Den gikk vel til 45 kr eller noe slik?

2 Likes

Var med til 41kr før jeg hoppet av :sweat_smile: Men der gikk ting så fort at jeg fikk ikke tid til og lage kursmål :sweat_smile: Ble bare ett rundt siffer på vps’n så solgte eg :+1:

3 Likes

Noen liker bygginga

9 Likes

Hahaha folk er så jævla douchebags

Men dette med bygginga er helt sick altså, husker jeg så det spørsmålet om introvideoen om det ville bli mulig å bygge sånt som den pyramiden, jeg syntes det hørtes helt umulig ut, men visst faen stemmer det.

1 Like

Timmac og de har bygget en pyramide :wink:

Det er så gøy, fordi jeg har en forkjærlighet til Minecraft og ønsket bygging som stod i stil til det, ikke mange her som hadde troen på det :slight_smile:

4 Likes

Høres ut som et tegn på godt iveikommen narssisisme, men det er kanskje ikke så rart at streamere utvikler det.

Får rimelig sterk motbør,går nok fint. Funcom jobber iherdig med optimalisering.

3 Likes

Gamers är en av dem mest gnälliga communitys man kan få tag på , otroligt mycket gnäll vid payday2 och dead by daylight också, it comes with the territory, bara leta upp vilket forum som helst så blir man mörkrädd xD

3 Likes

Virker ut fra det lille jeg leste at han får mange mot seg :grinning:

2 Likes

“Overall review score” teller bare kjøp igjennom Steam, og er på ca. 68.67 % positiv atm. Selv om summen på “all reviews” har passert 69%, så er det “Overall review score” som er interessant, da det er den som avgjør om det står “mixed” eller “mostly positive” i Steam store. (Finner “Overall review” score ved å trekke i fra det vektede snittet av “Key activations” som er 75 % positive.)

De 647 reviewene som har kommet inn de siste snart 3 dagene er 74.5% positive, så snittet øker sakte men sikkert! :rocket:

5 Likes

Spillet selges kun på steam, andre siter kan man kun kjøpe nøkler som må aktiveres på steam, når spillet er aktivert på steam kan man også avgi positive eller negative feedback.

Hvis du ser på filtrene i review-seksjonen, så har du “Steam purchasers” og “Key activations”. Slik jeg forstår det, så er det kun salg på Steam som kommer opp i den førstnevnte review-kategorien.

Det tror jeg du har rett i.

Jeg har ikke sett det før og det er sånnsett ganske nyttig info. 5-6% for key activation er ikke så mye men dette kommer på toppen av alt “billig” salget til Rus,Mexico og Asia.

1 Like

Har forresten en god oversikt som viser dette ( velg prices til venstre).

De bruker USA som 0 eller 100. Og resten over eller under, EU er jo et dyrt marked mens resten generelt er billigere.