Skyter på den med pil og bue, har jeg for meg
Helt enig, de må ha en foremening om salgsforløpet sammenlignet med konkurrentene og hva de selv kommer med, opprinnelig var det mellm 500 og 2 millioner. Når de får implementert alt og kjørt diverse salg + Xbox så er jeg sikker på at de klarer mellom 2-2,5 millioner. Da har de penger til å dra igang hva dem måtte ønske, da CE vil melkes videre på spesielt PS4 +PC og Xbox i 2018.
Leser endel negative reviews som handler om at spillere claimer land og resurser, det burde være en decay funksjon eller lignende for å hindre dette. Noe de bør ta tak i hvis de ønsker å se 70% og “mostly positive” tror jeg. Den var oppe på 69%, men falt tilbake til 68% og beveger seg egentlig ikke i riktig retning.
De trenger nok en “game update” for å få fikset på endel av problemene vi ser i CE nå. Det er ikke bugs, men rene designproblemer. Det blir veldig interessant å se hvor flinke Funcom er på å løse disse. Erfaringen min fra AoC er “sånn passe”, men jeg tipper det er lettere å fikse i CE enn det var i AoC, som tross alt var en god del mer komplekst.
Det er også en del hackere som utnytter svakheter og jukser seg til fordeler i spillet, i følge user reviews.
Ser ut som det jobbes med dette, håper de får det på plass snart.
Admin? Mods?
Hackere / cheaters er ett av det aller største problemet med.H1Z1, hvor du kan bli snipet gjennom vegger med spesielle kuler ala Wallhack. De har imidlertid kommet med ett konsept i King of The Kill, og jeg tror på kort sikt H1Z1 er den aller største konkurrenten til Conan Exiles, da de har planer om å bla implementere bygging som CE er best på.
I didn’t listen to the negative reviews as I thought “hey at least they aren’t mostly about hackers in the game”. Well take this as your warning. If you enjoy building stuff to watch someone jump into your base and kill everything, by all means this is the game for you. If you also enjoy finally killing a group of hackers on the server do no worry! They will not drop anything, like you do when you die, and will spawn in fully geared again just to give it another go!
H1Z1 har splittet spillet i to, King of the Hill er nå standalone spill.
H1Z1 har hatt bygging hele tiden bare litt mer primitiv bygging enn CE.
34 av siste 100 reviews uansett språk er negative, så det er akkurat litt for lite pr nå.
Som posten over går dette på at noen mener de blir rævpult av spillere høyere opp enn seg selv. Slik jeg ser det bunner det ut i flere ting, som feks at de som syter ikke investerer nok tid i spillet så de kommer seg opp på høyt nok nivå, bygger lite strategiske bygninger som er lette å raide osv. Skal Funcom da innføre en kommunistisk tilnærming hvor ingen har fordeler, slik at alle kan leve i sus og dus og smeike hverandre på ryggen med hønsefjær?
Det er ett spill i en brutal verden i Conans univers, hvor de sterkeste overlever. Hvis basen din blir raidet, så må du være smartere. Pr nå har ikke vi blitt raidet mer enn en gang, fordi vi selv hadde vært uforsiktige. Da gjorde vi noen endringer og pr i dag er bygningen vår rock solid.
NPC spawns må være tilgjengelig for alle, men de som investerer masse tid i spillet og gjør det med smartness skal ha fordel. Møter du opp i bokseringen etter å ha luftbokset i noen timer og møter en profesjonell uttøver som har trent hele livet får du juling, så enkelt er det! Hacks og cheats er imidlerlig i en egen kategori og vanskelig å gjøre noen med dessverre, selv med anticheat.
Det er jeg fullt klar over og eier begge da jeg har vært med fra starten, mens King of the KILL er noe som tydeligvis appellerer stort og de figurerer mye på toppen om dagen. Byggingen er særs begrenset, og ikke sammenlignbart med CE
Det viktigste er nok å legge til decay, det er det flest klager over
Alt som nevnes har de allerede meldt at skal fikses Eneste jeg ikke har hørt noe om er bug abusers. Det de gjør i stedet er å forsøke å fikse bugsene slik at de ikke kan missbrukes.
En spiller spekulerer i at Funcom skal bruke overskuddet fra Conan, på TSW-prosjektet. Jens er rask å sette han på plass.
Det er ein fin dag å få nyhet om mulige nyheter
Nå er jeg ikke 100% sikker på hva dette betyr, men det høres positivt ut, og det kan se ut som at det vokser i Japan?
Betyr dette av vi skal bli rike på makrell…?