Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Vi har PVP server :wink:

Tradene dine på shareville sier jo at du ikke prater helt sant. Iforhold til at du ikke hadde tapt noe. Og med tanke på at du har gått helt negativ rett etterpå så kan man jo trekke slutninger selv.

Trodde faktisk vi var ferdige med den diskusjonen igår, men når du idag poster spillertall midt i patchen så var vi jo tydeligvis ikke det.

2 Likes

@lassar @Larsen @Evilfreud

Rooolig nå gutter!

Person angrep bør vi holde oss for god for. Samme med spekulative referanser til Shareville.

@pdx

5 Likes

Slutt med personlige angrep? du kommer med sure oppgulp “tilfeldigvis” når en diger patch var ute, samme pisset har du kommet med før, halvsure poster, og så reagerer du på at folk tar igjen. Dette legger du opp til selv. Akkurat samme som da du solgte på ren flaks før emisjonen og hånlo av hvor forbanna god du var mens andre satt igjen med store urealiserte tap!

Edit: Jeg er absolutt pro ett ryddig og seriøst forum, og @pdx gjør en kjempejobb, men finner meg ikke i hva som helst, og da sier jeg fra!

12 Likes

Elsker at de gjør det mulig å gjøre en server “kombinert pve og pvp”.

6 Likes

Det er faktisk helt sinsykt fett! PVE i uken, PVP i helgen! :smiley:

8 Likes

Funcom gir communityet mye frihet til å forme spillet slik de selv vil. Det er litt gutsy og gjør at man risikerer en del fragmentering. Men det gir også muligheter for å snike på hvilke tilpasninger communityet gjør og stjele ideer fra disse.

3 Likes

Enig med @TinvesT, alle bør ta seg en bolle :smiley:

2 Likes

Hva pokker er det som skjer?
Nå har ikke jeg lest de sletta innleggene, men det må da gå an å oppføre seg?
Jeg for min del ønsker at @pdx n bruke tiden sin på vedlikehold, ikke moderere tullete innlegg.

3 Likes

Folkens, i dag et det fredag. I kveld tar vi oss et par øl, og så er vi ferdig med drittslengingen. Det et lov å være uenig, men argumenter på en saklig måte, og behandle hverandre med respekt. Dette gjelder for alle (spesielt det med øl)

4 Likes

Noen som kan hjelpe meg her? Hva med analysene til de 2 firmaene som har kommet med de. De har jo satt diverse mål dersom ting innfris. Det har mer eller mindre blitt innfridd. Jeg skjønner at markedet bestemmer, selv om jeg personlig mener at husa også bestemmer en god del i dagens marked. Burde ikke TA, eller div markedspsykologi og eventuelt husa ha et eller annet utgangspunkt, eller sammenheng i disse.
Jeg trodde sånn typ, hvis vi selge 500k i februar bør kursen være 6,xx i begynnelsen av mars, men det kan ha vært feil. De analysene mener at det er oppnåelig kurs i 2017, ila noen måneder? Analysene er kanskje bare bullshait uansett?

Spill som Sniper, theHunter og Hellion faller på topplisten til Steam, mens Conan står støtt. Forbi For Honor snart? :slight_smile:

7 Days to Die går rett til topps med 60% rabatt. Et spill som er over 3 år gammelt. Viser potensialet framover.

5 Likes

Synes “salgskurven” ser bra ut etter en måned, biter seg fast på topp20 og enda har spillet ikke vært solgt med rabatt på steam. Disse survival-spillene er populære og selger ok over et langt tidsrom.

9 Likes

Store aktører fikk ikke med seg oppgangen som var og ønsker å gjenskape denne. Først ved å shorte kursen kraftig ned og deretter delta i neste oppgang.

Ingenting i veien med analysene. Orions analyse bruker i tillegg en rekke ulike p/e nivåer. Aksjen reflekterer i stor grad kun allerede solgte inntekter og gjenspeiler i liten grad forventning om fremtidig inntekt.

Sitter i ro med mine aksjer og forventer kurser over fem kroner om ikke alt for lenge.

Mange triggere fremover og spillet selger jevnt og greit mer og mer. TSW relanseres i mars. Regner med at en million solgte og melding om dette for CE innen sommeren. Xbox lansering i q3, nye spill vil bli annonsert etc.etc.

Short aktiviteten fra større aktører vil søke å skape panikk og lave kurser slik at mange selger. På denne måten kan en laste masse på lave kurser. Og de lykkes med dette gang på gang. Men aksjen er underpriset nå og det vil rette seg opp snart…

11 Likes

Glad noen kjøpte mine 3 aksjer for 10 kr stykk ved launch, så fikk jeg meg en pils og flyttet ut på gata og slipper å følge med dere hver dag :smiley: Lykke til videre gutta :wink: Får håp d bli likar i mårra.

1 Like

Helt enig, bra skrevet :slight_smile:

2 Likes

Admin på tekinvest CE serveren…
alt vi hadde i basen på bakken er borte… etter gårsdagens tabbepatch… ragequit mengde .

Men det er en fiks :slight_smile: kan du ta en db fra før patchen og denne innstillingen intill funcom fikser . Eller gjøre det samtidig som funcom kommer med hotfix som gjør det samme. Men for å få igjen alt av alter og ting som ikke står på foundations… så må du uansett ta en db fra før patchen igår kveld

Private server owners are encouraged to set the “MaxDecayTimeToAutoDemolish” server setting to 0 to stop the decay. If you’re running your own server you can roll the database back to a version before we patched to restore your players’ progress.

Hei, så rulle tilbake med en backup mao?

Har de innført decay? Sånn at bygninger som ingen bruker blir borte? Hvordan funker det?

Jeg håper ikke dere legger inn en veldig gammel backup. Jeg fikk tak i ett par gode thralls de siste dagene. Fant både smelter og carpenter

Er en bugg, som gjør at ting som ikke står oppe på en foundation forsvinner.