Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Er den grafen der kun H1Z1 just survive? Slik at den fulger salgstall til H1Z1: Just Survive etter splitt?

Nei den følger Just Survive helt fra release, samme antall dager som CE.

Presisering: salgstall etter spilt er kun just survive? Slik at vi ser gigafall etter spilt

Hvis du viser til den siste grafen, så er det antall spillere som er pålogget i spillet til enhver tid. Og den viser kun Just Survive, og et gigafall ved split ja.

Skulle tro spillertallene ble justert når Funcom tross alt går ut og sier hvor mange de har solgt. @steamspy

2 Likes

Steamspy er jo tydeligvis en elendig teknologi, vi er i 2017, skulle vært mye bedre.

Kom over denne. Har bare hoppet kjapt igjenom, men det virker som de har det gøy.

Steamspy er vanligvis ganske pålitelig, men de har hatt en god del kødd den siste tiden, og mannen bak har vært på ferie.

Når de skriver at de skal investere 5-10musd i CE, tror du det er ekstraordinære kostnader eller er det kostnader som lønn inklusive resten? Jeg tror det siste

2 Likes

Det sammenlignes med RUST, se på The Forest og samtidige spillere, betyr shit, solgt 2.8 mill. Høyest samtidige 18k

5 Likes

Synes det er merkelig at folk skriker over seg at de fotsatt skal putte penger i utvikling av spillet. Men de pengene skal gå til spilloppdateringer, Xbox og PS4 launch. Dette er jo litt av det folk har betalt for, ved å kjøpe EA så de har jo et ansvar ovenfor kundene.

Dette kan virkelig legge grunnlaget for mange år med solid inntjening og vekst. Da er jo pengene mye mer verdt der, en i banken eller til utbytte.

6 Likes

Noen som har linken på antall solgte spill? Mista den jeg hadde

Score rank: 28% Userscore: 68% Old userscore: 69%
Owners: 466,618 ± 18,966

Takker :slight_smile:

1 Like

Må si det er imponerende at Conan Exiles nå har 15000 current mot For Honor på 17000 og DbD også på 15000. Det er veldig solid.

10 Likes

For Honor er vel også en flopp, ifølge enkelte…

“Også”, mener du at CE er en flopp?

Strengt talt kun dei værste av baisserane, som kun sprøyter bæsj heile dagen lang.

Nei, jeg mener CE er en suksess, men flere på diverse fora som mener motsatt.

For Honor er også et nytt spill, som har fallende spillertall. Det er bare sånn spillverden funker.