Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

å bikke over 70% kan være signifikant når det kjem salg og oppdateringar.
Fristar meir å kjøpe eit spill med “mostly positive” tilbakemeldingar, om du har lite kjennskap til det frå før.

1 Like

Jeg tror ikke de bør vente altfor lenge før de kommer med vesentlig mer innhold. Da man først har nådd level 30, bygget seg hus, fanget noen thralls og grinda seg halvt i hjel har du gjort det meste.

Skulle ønske de lagde litt quest-events hvor man kunne finne sjeldent utstyr ++. Føler også de kunne gjort mer ut av religionssystemet.

2 Likes

satt og spilte i går og tenkte på kor kult følgande hadde vert:

Bygd skikkelig quest storyline inn i spillet, eller som ein mod.
Men det er ikkje sikkert det er så langt frå det dei tenker med neste spill frå Conan IP

3 Likes

Har ikke spilt spillet selv, men sett på twitch. Enig med deg der! Det kommer nok mye mer innhold i den retningen tror jeg. Det er mulig å sende inn forslag på Funcom forum :slight_smile: De har runer rundt om i spillet, som de lett kan lage mer ut av. De kan sette inn fellesoppgaver med tidslinjer. Uendelig mye dette spillet kan romme innen fullansering. Det er jo det de sier selv også, at mer innhold kommer. Har spilt spill i 30 år selv, pr nå xbox konsoll :slight_smile:

Ala forskjellige personer du har kontakt med som i GTA som forteller hvor på kartet du skal gå å gjøre hva, så kunne du fått belønning ved utført mission. Kult ja

1 Like

Ja, ikke sant :slight_smile: Bare å håpe de ser mulighetene og det tror jeg de gjør. Men viktigst først er jo at spillet fungerer optimalt. Så er det opp til fantasien til programererne/utviklerne. Spennende hvertfall :slight_smile:

12 Likes

Two siege weapons were detailed, include a trebuchet and a “corpse locker,” the latter allows players to collect dead bodies, leave them to rot, then launch them at enemies to spread disease.

Oh yes

When sorcery is added, players will be able to experiment with necromancy by “utilizing corruption” and sacrificing base stats to gain new sorcery powers.

OH YES

The Purge is an end-game mechanic in which NPC armies will gather at the edges of the map. Players must build up defenses in their cities, or trick the purge armies into attacking others’ cities.

!!!

Purge armies will also include powerful special NPCs based on characters from the Conan fiction that players will want to capture and make use of in their own cities.

Toth Amon anyone?

8 Likes

Høres jævlig bra ut. Både aksjonæren og gameren i meg smiler :slight_smile:

3 Likes

Mer presse, samme info:

6 Likes

Kommentar på dansk finans TV:

3 Likes

Ny dungeon:

17 Likes

Virker som markedet tar dette med et skuldertrekk?

Flotte nyheter, men med shortinga som nå pågår er det lenge til end of march…

1 Like

Jeg tenker markedet reagerer på salgs og spillertall nå. Ser vi en økning der kommer kursen også. I tillegg Ligger shorten som en klam hånd over aksjen nå

Tror nyhetene må føre til en reaksjon blant spillermassen\twitchviews før markedet reagerer. Kanskje la en stor twitch personlighet førteste?

Gameren i meg likte iallefall det jeg leste.

Siege weapons video:

11 Likes

Dye system video:

8 Likes

Denne artikkelen er den mest detaljerte jeg har sett så langt. Interessant at man kan foreta micro manage av trellene: which Bylos described as “a combination of something like The Sims and Civilization.”

10 Likes

…men kanskje pupper da, if Microsoft wills it :smile:

2 Likes