Det er veldig kult. Mer mot strategi.
Jeg vil straks ha en kamel for å frakte alt jern og kull som jeg trenger.
Funcom 3.08
Selv den som timet bunnen på lanseringsdagen betalte mer enn dette.
Kanskje folk forventer mer fra slippet?
Likte denne fra artikkelen til pcgamer.com:
That feels like an ambitious amount of content to add in the next year. Equally ambitious is Funcom’s plan to release the full version of the game in the first quarter of 2018, spending a total of only about 12 months in Early Access—in contrast to many other survival games which have remained in Early Access for years.
Bylos said some other developers—he didn’t name them—have been “rather irresponsible” with Early Access by selling their games to players without providing a time frame for completion. “Our goal with Early Access as a company is to be one of the companies that people point to and say ‘That is how you should do Early Access.’”
Bylos also promised that no paid DLC will be released during Conan Exiles’ Early Access period.
Edit: Det blir da to biomer frem till full release? Og betaling for de neste biomene.
More like 3,05
Har en teori om at short fulger TA, så 2,8 neste
Kan den falle under 2.8?
Blir vel å snitte ned igjen da
Den kan falle til 0
Flytter på kapital og aksjer as we speak. Kommer nok ikke til å kjøpe helt enda. Hadde håpet på effekt av GDC nyhetene, den uteble. Men prisingen nå er jo ganske pen sånn iforhold til hva de har i pipen.
Ja absolutt, men det fundamentale er godt nok i caset til å forsvare kurs på 3 kr +. Så jeg har lagt ut fiske-stanga på utvalgte steder på 2-tallet.
Kanskje kurser og slikt kan tas i en annen tråd for Funcom, f.eks. teknisk?
Synes det ser greit ut, håper de legger til loot og legendary våpen etc som rare drops fra bosser/dungeons. Nå er det veldig lite å “grinde” etter i spillet, og det har vært etterspurt en stund. Bør være ganske enkelt å legge til våpen med 5-10% mer dmg enn det som kan craftes og kalle de noe fra loren
Håper dette purge-systemet fungerer like godt som det høres ut som at det er.
The Purge are enemy NPCs that will be sent into the Exiled Lands from neighboring nations to raid, pillage and destroy everything in their path. Players will have to band together to stop this menace or hide and pray to whatever god that might be listening that The Purge will pass them by. If you do decide to risk it the rewards might be worth it, but you should definitely take the time to build up your defenses.
Finally there’s the Highlands biome, one of our biggest updates to the game in the coming months.
Får det jo til å høres ut som at det er snarere enn Q3.
Steam summer sale er mitt tips
Mye å se frem til her og hver ny oppdatering vil trigge en økning i salget. Som også Funcom orienterte om den 28.2.
Hvor lenge til en million sogte tror dere ?
Tror ikke vi snuser på millionen før etter en ordentlig content patch.