Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ny patch på Testlive nå.

http://steamcommunity.com/app/440900/discussions/7/133259227522396663/

8 Likes

Dei gir så gass. BROOOM Seier det. Full gass.

Det pleier å stå “Paid promotion by X” i beskrivelsen hans for betalte videoer, og han har vel egentlig aldri brukt “(ad)” i tittelen for å indikere betalt innhold før, så tror hele greia er en spøk, på lik linje med “ヅthis video was sponsored by wjsヅ” på den forrige Hitler-videoen hans.

4 Likes

Her er framgangsmåte for Testlive, hvis det er interessant for de av dere som spiller. Tror mange av dere kan bidra med gode tilbakemeldinger til Funcom.

Highlight Conan Exiles, right click it, select properties, then click on Betas on the top, select the drop down menu (Opt out is default) select testitive.

Jeg tar nok feil. Bra for Funcom da :smiley:

Den er ikke betalt.

Har PewDiePie tatt ned filmen? Ser det har kommer flere andre brukere som har lastet den opp på nytt, men klarer ikke finne den originale.

pewdipie + google = https://www.youtube.com/watch?v=E5qK9w8tDOI&t=371s

1 Like


15 Likes

Nominasjon er steg 1, viss vi (ja, vi…) vinner…!
#Filthyrich!

3 Likes

Er level 50 max? Jeg får ikke mer XP. Og det er mange ting jeg kunne tenke meg å lære å bygge.

Edit: Men det kommer vel forhåpentligvis mer når det kommer utvidelser til spillet

1 Like

Det er maks, og ‘as intended’ er svaret når developers har blitt spurt om hvorfor en ikke får flere skillpoints. Mer med utvidelser, og høyere levelcap er nok sannsynelig, men tror det er meningen at en ikke skal kunne lære alt på en karakter. Foreløpig i hvertfall. ARK var slik i starten også, og etter lenge mye press fra community fikk de mulighet å lære alt på en helt.
Funcom har bevist ikke ønsket denne veien, de har en plan kanskje? =]

2 Likes

Det finnes en mod man kan kjøre så får man opp til lvl75

2 Likes

Tidligere kunne man bruke den gule potion for å resette skills

1 Like

Man kan fortsatt bruke Lotus Potion, men den er svært ustabil. Har måtte ta flere etter hverandre for å få det til å virke. Et tips er å bruke den fra hotbaren, og ikke bare via inventory.

Jeg skjønner jo litt hvorfor de gjør dette da. Det motiverer til å spille sammen med andre. Litt kjipt når man er spiller aleine. Får håpe det kommer nye ting og nye levels når det kommer content update

Her har Oscar (lead designer), i et intervju med Gamasutra, forklart levelling-systemet og fremdrift i dybden:

The higher an attribute in Conan Exile, the more points it costs to increase it further. “It’s a design that allows for specialization but presents the player with hard choices that steer them into a bare minimum set of attributes that make their characters functional all-around,” says Lacalle.

"Similarly, the feat system point budget is designed so reaching higher levels gives more points than the previous levels but there are not enough feat points in the game to buy all feats.”
From a larger design perspective, steering players towards a focus also encourages multiplayer cooperation. “Players that play together can choose to specialize in different paths to become stronger as a group.”

3 Likes

It’s hands-down the most fun I personally had with a game of this kind

9 Likes

Stiger på topplistene. 14. plass nå, 3 foran For Honor og 5 foran Ark.

16.plass her hos meg.
10 plass på bestselger ( lokalt?) Edit: Ser ut som jeg er koblet til server i Tyskland.