Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Kan anbefale denne linken: http://tools.garry.tv/steamchart/?show=440900&range=30

Plassering siste 30 dager på steam global bestseller:


(Den er logisk nok litt forsinket)

1 Like

Går litt opp og ned der på lista. Det holder seg bra til å ikke ha kjørt ut content update (eller salg) enda da.

1 Like

Jepp, og jeg hadde forventet meg en dødperiode mellom den frenetiske perioden rett etter launch og første game update. Det er akkurat der vi er nå.

Litt morsomt, men jeg tipper det hoppet vi ser opp fra ca 25. plass til 15. plass den 10. mars kommer av PewDiePie sin køddevideo hvor han brukte CE. Tipper CE kommer pent tilbake på topp ti (helst topp 3) ved neste game update hvis de spiller kortene sine riktig.

5 Likes

byggesystemet får også meget god omtale:

8 Likes

Det er jo det vi ser på forumet her også, det folk bruker tiden på i CE er byggingen. De har ikke heeeelt lykkes med å få resten til å henge sammen så godt. Det er nok der de vil fokusere resten av EA perioden.

4 Likes

Det er viktig å bygge på styrkene også, så jeg håper virkelig de vil fokusere mer på bygging og de andre sterke sidene. Det jeg liker er at de snakket om at man kunne programmere (micro manage) trellene til å gjøre veldig spesialiserte oppgaver. Det kan fungere fint sammen med byggingen. Det blir mer fokus på strategi.

5 Likes

Noen som har fått med seg når The Secret World nylansering kommer?

Meir info innan måneden er ferdig.

Relaunch activities are comprised of PR and Marketing activities and we will reveal more details in accordance with our “relaunch activity” plan.

Ang release er det vel ILA H1 som er sagt?

I Q4-presentasjonen stod det mars.

Stod vell heller det at “Activities” starter i Late Mars, altså PR i slutten av Mars :slight_smile: ?

2 Likes

Stemmer, jeg som husket litt upresist:

3 Likes

Dette kommer også. Mange som har glemt dette. Skal slippes i Mars etter planen.

http://www.funcom.com/news/alice_smith_to_develop_hacking_simulation_game_inspired_by_funcoms_the_secr

4 Likes

Fin ny review.
http://www.dualshockers.com/2017/03/13/conan-exiles-preview-great-gameplay-potential-behind-politically-incorrect-curtain/

6 Likes

Blir bra dette i løpet av året

Finn 10 yellow lotus flower og kok de opp i en cauldron :slight_smile: Da får du stat-reset potionen som gjør at du kan velge alle recipes på nytt.

1 Like

På de offisielle serverne har jeg opplevd noe som er litt drepende for spillgleden.
Det er noen spillere som har utnytta bugs i spillet til å skaffe seg enorme mengder tokens til å tilkalle guder. De løper bare rundt og ødelegger alle basene på null og niks. Også har de plassert ut 1 enkelt stein fundament rundt om på kartet, slik at det nesten ikke er ideelle steder igjen å bygge baser på.

Tror buggen er fikset, men tror jeg holder meg unna de offisielle serverne en stund til disse spillerne enten er tomme for tokens, eller Funcom har tatt grep.

3 Likes

Intervju med Oscar Lopez, han ser litt lur ut når han blir spurt om CE kommer til Nintendo Switch, og han avkrefter det ikke, men sier de ikke har planer om “nintendo switch announce” for øyeblikket. Se fra 4:40.

CE passer perfekt på switchen, spesielt hvis man kan ha split screen og co-op. Bør heller ikke være usannsynlig siden UE4 har støtte for den.

10 Likes

Tydelig at switch ialfall har vært/ blir vurdert

Det der var hvertfall langt frå eit “Nei.” :slight_smile:

Nokon som kjenner størrelsen på markedet?