Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hørte på P3 Filmpolitiet at Switch er den mestselgende konsollen til Nintendo ever. Sier litt…

1 Like
1 Like

Det kan de nok i stor grad takke det nye Zelda spillet for

1 Like

Det tror jag inte vi får se med det första tyvärr, även om switch hade behövt lite fler spel ;).Det som saknas på switch är en välfungerande multiplayer-lösning

Men det bør vel kunne være på plass ILA 2018?
Ikkje at eg veit noko som helst om det, men vi lever jo i desse teknologiens tider…

7 Likes

5 Likes

med så mye juksing det er på offisielle pvp servere nå tror jeg egentlig en wipe hadde vært tingen. det ville nok fått flere til å prøve disse serverne igjen.en opprydding trengs tror jeg.

4 Likes

Server wipes blir vurdert. Men enig med deg, det bør gjøres nå siden det er så mange som allerede har jukset og har mye inventory de ikke skulle hatt.

Mange som krever en wipe sett ut fra kommentarene, og da bør Funcom gjøre det asap synes jeg.

3 Likes

ja for meg virker det som om funcom er for redd for å wipe de offisielle pvp serverne.viktig at funcom er på ballen her nå.wiping er et helt legitimt valg i denne situasjonen.

2 Likes

Ja de mister flere på å la være enn på å gjøre det. Gjør de det kan det kanskje miste noen kortvarig, men de kommer nok tilbake igjen så lenge de liker spillet.

Det er det imidlertid ikke sikkert at de gjør, de som nå rage quiter spillet dersom de ikke wiper serverne. I tillegg får nye spillere (som spiller på de offisielle serverne) nå et slett inntrykk. De bør kjøre server wipes , ikke i morgen. Eventuelt få ut melding om at server wipes skal utføres (når man logger seg på, samt inne i spillet).

2 Likes

Jeg forventer handling fra Funcom her og det raskt. Her er en som oppsummerte mulighetene:

Punkt 3. må Funcom IKKE velge. Da blir jeg bekymret.

Server wipe er ikke et problem, rust gjør det med endel ukers mellomrom

2 Likes

Fint at Funcom bidrar til veldedighet. Får litt igjen for det også :slight_smile:

Edit:
Da er de i gang.

5 Likes

Ser ut som at det kommer content patch neste uke.

[–]Jay_EVFuncom CM 17 points 3 hours ago
The 15gb patch was due to an issue with Granite and assets not being baked properly. We didn’t sneak in content that we’ll then unlock later. However, if all goes according to plan, there will be new content added to the game next week.

14 Likes

Ser dessverre ut som om det ikke blir noe wipe-lignende løsning på de offisielle serverne denne helga. Uheldig. Funcom er i tenkeboksen.

http://steamcommunity.com/app/440900/discussions/0/133259956008525933/

Ideelt sett burde man ha hatt en plan for hva man skulle gjøre ved alvorlig juksing slik at man kunne reagert raskere.

Enig. Her skulle de vært mer forberedt.
I dette tilfellet bør de kjøre en wipe, iallefall av noe slag. Og det burde vært gjort før helga…

Det kan virke som at de legger opp til en wipe-variant til uka, sammen med en evt. content-patch.

Spiller selv på en offisiell server med noen kompiser, og dette fører bare til usikkerhet om man skal gidde å spille i helga eller ikke.

Hvis de kommer med en content patch til uka er det jo mest naturlig å wipe serverne da. Blir dumt å wipe dem nå i tillegg. De burde vært tydligere på dette og sagt at serverne blir wipet når det kommer nytt content.

1 Like

De har nok planer på plass for forskjellige ting, men akkurat dette temaet er litt vanskelig nettopp fordi de har sagt at de skal lytte til miljøet. De hadde jo opprinnelig en tanke om jevnlige wipes. Så her tviler de naturlig litt på hva som er den beste løsningen rett og slett.

Med en wipe nå av et eller anna slag kunne spillerne trygt spille i helga på de offisielle serverne. Nå forventer mange en wipe-løsning neste uke og derfor vil de ikke spille på de offisielle serverne i helga. Og imens koker steam-forumet mer og mere…