Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Begynner å forstå hva de mener med at spillertallene vil variere mye fra content patch til content patch. Logget på CE i går for å se hvordan ting stod til, kikket rundt meg i 5 min og logget av igjen. Har lyst å spille mer, men venter på content.

Tipper 80% av de som har kjøpt spillet gjør det samme.

1 Like

40 plass nå. På plassene over, 18 spill på tilbud, det bør skje noe snart?

Funcom kommer med nytt innhold denne uke. Det har de bekreftet på facebook.

Håper det er en feit content update. Må være litt på ballen nå.

3 Likes

Samme her… Samtidig har du de som spiller litt mer seriøst med claner osv på officials. Disse har gitt opp pga exploiters og dupers (duplisering av items, f eks avatars), og venter på wipe eller annet tiltak fra devs. Kunne ønskes meg en raskere handling fra Funcom her, veldig skadelig for ryktet at de lar dette holde på lenge. Det er jo de missfornøyde som skriker høyest, og dette ser ut til å drukne forumene nå.

4 Likes

Något nytt här? http://www.dualshockers.com/2017/03/19/conan-exiles-interview-director-talks-updates-new-biome-xbox-one-thralls-mounts-purge/

11 Likes

Håhåhåhå svære saker!

2 Likes

Nå begynner det å skje ting ja. Stor patch neste uke, med nytt innhold.

Fra Bylos:
“While so far Funcom has focused on fixing bugs and improving stability, starting next week, new content will be patched in almost every week.”

21 Likes

shortskvis og rally. Oh yeees

Håper bagger & co står inne for at de var klare med kapital. Meget mulig :slight_smile:

11 Likes

Synd at de ikke bestemte seg for om de skulle wipe server før helgen… Ganske mye kortsiktig frustrasjon over at de ikke kommer til en avgjørelse

Er idiotisk å bare wipe, mye bedre å wipe når du patcher

2 Likes

"The game is already running on Xbox One, it looks “pretty good,” but the control system needs work to make it better.

Funcom is talking to Microsoft to see if it’s possible to create a Windows Store version of the game’s server, so that players will be able to host servers for the Xbox One version of the game on their PCs, instead of needing two Xbox One units."

Angående siste punktet, er dette brukt i andre spill for Xbox?

4 Likes

Steamdb bikka 500k solgte for første gang!

Dette må jo bare bli en bra uke :grinning:

5 Likes

Ta det som et tegn :slight_smile: The tide is turning :slight_smile: :+1:

3 Likes

De har akkurat lagt ut post på steam om at alle offisielle servere blir wipet når den nye content patchen kommer senere i uka. Blir stort sett godt mottatt!

6 Likes

Server wipes
20. MARS - COMMUNITY MANAGER (JENS ERIK)
Dear exiles,

You’ve been incredibly patient with us over the weekend and we first wanted to give our very heartfelt thanks for being so patient as we’ve been working things out. Thanks for all your feedback and your constructive comments.

As part of our next patch later this week we will be partly resetting the official servers. By this we mean we will delete inventories and buildings from the servers completely, but we’re letting players keep their character levels.

We’re doing this to nullify the effects of recently fixed exploits. Resetting the servers in this way lets us mitigate the consequences of these exploits and lets everyone start on an even playing field.

This is also a part of a feat and weapon rebalancing that we’re putting out with the upcoming patch. Please give us feedback on this after it’s been rolled out.

We want to make Conan Exiles the best survival game it can be, and we can only do that thanks to you, the players.

You cross awaits, exiles

21 Likes

Irriterer meg over at de ikke sier tidspunkt lvl blir lagret fra og når de skal patche. Ønsker å gå opp i lvl men vil ikke hakke på dyr om lvl jeg klarer ikke blir lagra… Og med små barn må det planlegges når wipe kommer så jeg kan stikke til han jeg gamer med for å få en god plass å bygge. Men ellers må jeg si etter de første kjedelige timene er spillet nå helt vanvittig bra! Glad jeg kjøpte det igjen (refundert først da jeg virkelig ikke trodde det kom til å være kjekt for meg(

5 Likes

Ser ut som jeg fikk rett igjen. Wipe ved patch. Meget fornuftig

9 Likes

Synes Om-informasjonen på Facebook kan oppdateres, der står det Xbox One Game Preview spring 2017.

Litt av poenget med Open-World Survival spill er at man blir sluppet ut i ingenmansland uten noe med 0 retning og skal bygge seg opp derfra :slight_smile: Jeg slet massivt de første gangene jeg prøvde sånne spill, men om man gir det litt tid og prøver seg fram er det kjempe gøy når man finner ut av ting. Læringskurven er slak de første 1-3 timene, men så baller det på seg ganske raskt når man forstår hvordan ting henger sammen. Kan love deg at det blir kjempe gøy etterhvert :wink: Om du spiller single player ville jeg satt exp og gathering rates opp til x4-x5 for å gjøre engame nogenlunde innen rekkevidde ^^

1 Like