Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Og på Facebook står det videre:

However, industrious and patient exiles might find a way to tame these wild beasts and use them as pets.

1 Like

Patient, som i etter lansering :+1:

1 Like

Eller etter div øving på lavere lvl creatures :wink:

The docile and majestic gazelle is a much more peaceful resident of the Exiled Lands. This herbivore roams the deserts to munch on the few plants that dare to brave the harsh environment.

While the gazelle itself will mostly leave all exiles alone, it won’t hesitate in using its horns to defend itself. Their hide can be turned into leather for crafting new and better armor.

Fant også en liten snadder til…

11 Likes

En liten oppdatering

3 Likes

Hvorfor skriver conan exiles - replay

Comming very soon hoppefully…

noen som tyder på at dem kanskje kommer med beta test raskere en i januar ?:smiley:

1 Like

Det er snakk om en dev.diary part 2 som de har jobbet led siden mars/april(rett meg om feil) ikke selve spillet

3 Likes

Noen som har den powerpoint sliden som viste salg av ulike survival spill? vet den er postet før men finner den ikke igjen.

slide 13: http://cdn.funcom.com/investor/2016/Funcom_2016_Plans.pdf

2 Likes

Husk også at vi snakker konsoll lansering etterhvert, The Park solgte / eller lå iallefall an til å selge bedre på konsoll enn PC ref melding fra Funcom i Q1 var det vel? Medianen på disse spillene er ca 1.3-1.5 avhengig av hva de har solgt siden de tallene på sliden, doble dette da mtp konsoll :slight_smile:

mener du at the park hat solgt 1,3-1,5mill?

Nei, The Park har solgt rundt 100k totalt :wink: (PC og konsoll kombinert etter mine/våre beregninger)
De spillene Funcom har i sliden sin, H1Z1, Rust, ARK, Reign of Kings osv, der er snitt på ca 1.5 mill, dette er tall for PC da de fleste av de er kun for PC. CONAN EXILES skal på konsoll - XOne og PS4, dette markedet åpner opp for det dobbelte i salg give or take

2 Likes

Det solgte vel rett rundt 45k på pc og litt mindre på konsole.

Liker den nye Community Manageren… Han svarer på ting… :slight_smile:

7 Likes

2 Likes

The bat demon is a dangerous flying monster that will appear in the Exiled Lands when the sun has set. They are vicious creatures, flying through the night looking for any unsuspecting exile to swoop down upon and attack.
Adventurers braving the dark hours of the desert should definitely keep a bow at their side to defend themselves.

Vi har sett det meste(alt?) de viste fram i traileren nå… Er ikke lenge til det kommer noe interessant :wink:

4 Likes

syns dette ser bra ut jeg !

16 Likes

Fin vest bro :slight_smile:

Nå skal jeg kose meg med Arnold som Conan på TV4 :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 Like

Hvis dette blir standarden så vil jeg si det er noen hakk over TSW

3 Likes